Батькам


Насильство та жорстокість у дитячому середовищі


Пам’ятка для батьків


1. Діти – основа сім’ї. У процесі виховання враховуйте індивідуальні особливості розвитку дитини.
2. Не ображайте, не бийте, не принижуйте дитину. Пам’ятайте, навчання – це радість ( негативні емоції не сприяють засвоєнню матеріалу, вбивають бажання вчитися). Криком ви нічого не зміните.
3.Знайдіть час для бесіди з дитиною. Під час спілкування не реагуйте бурхливо, не засуджуйте, а будьте тактовними, толерантними у вираженні своїх суджень, думок. Намагайтеся контролювати режим дня дитини.
4.Пам’ятайте, що дитина – це ваше відображення (грубість породжує грубість, крик – крик, а взаєморозуміння і доброзичливість – добро і злагоду в сім’ї ). Запитайте себе: «Чи хочу я, щоб моя дитина була схожа на мене?»
5. Дитина – це цілий світ, сприймайте її як цілісну особистість, дорослу людину, яка має свої права (на навчання, відпочинок тощо) і певні обов’язки (вчитися, дотримуватись правил для учнів).
6. Якщо ви помітили, що у дитини «важкий» період, тоді підтримайте її.
7.Не віддаляйте дитину від себе – знайдіть час поговорити, зрозуміти, згадати себе в її віці, допоможіть, якщо потрібно, лагідним добрим словом.
8.Не шкодуйте ніжних слів, будуючи стосунки з власною дитиною.
9. Ви дали дитині життя, тож допоможіть зорієнтуватися у бурхливому морі життєвих подій.
10. Приймайте та любіть дитину такою, якою вона є.


Правила поведінки під час ожеледиці та на льоду


Ожеледиця - це шар твердого льоду, що утворюється при намерзанні краплин дощу або туману.

1. Як можна зменшити ризик травм у ожеледицю.
- Перед виходом із будинку.
- Як можна зменшити ризик травм у ожеледицю.
- Допомога при травмах.
2. Як вберегтися від обмороження.
- Симптоми обмороження і переохолодження.
- Перша допомога при переохолодженні та обмороженні.
3. Будьте обережні на льоду!
- Правила поведінки на льоду.
- Надання допомоги людині, яка провалилася під лід.

Детальніше в файлі.
pravila-povedinki-pid-chas-ozheledici-ta-na-lodu.doc




Ваша дитина - третьокласник

Поради батькам


Третій клас є переломним в житті молодшого школяра. Саме з третього року навчання діти починають дійсно усвідомлено відноситися до навчання, виявляти активну зацікавленість до пізнання.
Однак, дуже часто у дітей виникають труднощі при виконанні домашніх завдань.

Існують секрети для батьків щодо підтримки дитини в даний період:

1. Нагадати дитині, що домашні завдання потрібні для відпрацювання того, що в класі пояснював вчитель, інакше в довгострокову пам’ять знання не переходять.
2. Навички виконання домашньої роботи без допомоги і підтримки дорослого практично не формуються — такі особливості засвоєння навчального матеріалу дітьми в початковій школі.
3. Якщо батьки не контролюють і не допомагають виконувати домашнє завдання, то дитина може його не робити і не записувати.
4. Важливо спочатку перевіряти і зіставляти те, що дитина записала у щоденник, і те, що дійсно було задано (діти подекуди не записують частину завдань у щоденник).
5. Необхідно визначити конкретний час для виконання домашнього завдання і прагнути, щоб дитина робила уроки в один і той самий час.
6. Допомагати дитині робити домашнє завдання і перевіряти те, що дитина зробила.
7. Навчити дитину організовувати своє робоче місце для виконання роботи.
8. Показувати власний приклад організованості і зібраності.
9. Прийняти, що погані оцінки в процесі навчання неминучі, тому важливо не сварити дитину за них, а навпаки, допомогти розібратися.
10. Важливо сприймати оцінки як показники «навчальної температури»: двійка — це сигнал до того, що знання «приболіли» і їм потрібне лікування, а не мораль.
11. Не думати, що якщо мама й тато добре вчилися в школі, то їхня дитина обов’язково буде відмінником —ми всі різні.
12. Дитині нічим не допоможуть розповіді батьків про те, що вони закінчили школу із золотою медаллю, а ВНЗ із червоним дипломом, зате тривожність можуть сформувати.
13. Якщо сварити дитину за двійки, то в неї може з’явитися шкільна тривожність, яка сильно впливатиме на успішність дитини. Навіть найрозумніша дитина може отримати низьку оцінку, якщо боятиметься, адже страх блокує пізнавальну діяльність.
14. Не вимагати від дитини більше, ніж вона може в даний момент.
15. Важливо самим батькам спокійно ставитися до оцінок і не вимагати від дитини тільки високих балів — якщо мама дуже сильно переживає через оцінку, то й у дитини з’являється тривожність і страх не виправдати очікування мами.
16. Важливо вчити дитину порівнювати свої досягнення з її ж досягненнями, але за попередній період.
17. Обов’язково хвалити за успіхи, створювати ситуації успіху, відзначати найменші просування у навчанні.
18. Ніколи не порівнювати досягнення дитини з досягненнями інших дітей.
19. Дитина повинна бачити, що помилятися — це нормально, що помиляються і мами, і тата і бабусі й дідусі.
20. Діти часто сприймають оцінку як визначення дорослими її особистості, тому треба бути дуже тактовним у спілкуванні з дитиною та вчити розділяти: «Я хороший, але в роботі я зробив 20 помилок і тому отримав 2».
21. Важливо дитину налаштовувати на те, що якщо вірити в успіх і намагатися, то все обов’язково вийде.



Шановні батьки!

У зв’язку з тяжкою ситуацією в країні звертаємо Вашу увагу на першочергові дії у разі виявлення вибухових пристроїв.


Пам'ятка
щодо першочергових дій у разі виявлення вибухових пристроїв


У разі виявлення предмета, підозрілого на вибуховий пристрій (надалі ВП), у першу чергу необхідно:
•негайно повідомити старшого начальника про виявлення характерних ознак ВП, місце його знаходження, час виявлення та особу, яка виявила;
•викликати спеціаліста-вибухотехніка через чергову частину МВС чи МНС України;
•у разі підтвердження наявності ознак вибухового пристрою організувати евакуацію людей з будівлі чи території, що знаходиться під контролем;
•оперативно виконувати всі рекомендації спеціаліста-вибухотехніка.
Характерними ознаками, що вказують на можливу наявність ВП, можуть бути:
•виявлення в громадських місцях чи транспорті валіз, пакунків, коробок та інших предметів, залишених без нагляду власників;
•отримання адресатом поштового відправлення, вміст якого чи відправник йому невідомі;
•наявність у виявлених предметів характерного вигляду штатних бойових припасів, навчально-імітаційних, сигнальних, освітлювальних, піротехнічних виробів чи їх елементів:
•наявність у виявлених предметів звуку працюючого годинникового
•механізму;
•наявність у виявленому предметі запаху бензину, газу, розчинника, паливно- мастильних матеріалів, хімічних речовин тощо;
•наявність диму, що виходить з предмету;
•наявність у виявленого предмета елементів (деталей), що не відповідають його прямому призначенню;
•надзвичайно велика маса виявленого предмета (наприклад, невідповідність ваги коробки від цукерок, банки кави, блокнота та інше);
•нестандартний засіб виготовлення посилочної тари;
•наявність будь-якого додаткового контакту предмета з об'єктами навколишньої обстановки;
•наявність у дверях, вікнах будь-яких сторонніх предметів, закріпленого дроту, ниток, важелів, шнурів тощо;
•наявність стороннього сміття, порушення ґрунту, покриття на газонах, тротуарах за відсутності пояснень щодо їх виникнення у відповідних служб.
При виявленні підозрілого предмета суворо забороняється самостійно проводити з ним будь-які дії (торкатися, нахиляти, відкривати, переміщувати, підіймати, перерізати та ін.)
Примітка: Треба пам’ятати, що марна трата часу при загрозі вибуху може призвести до людських жертв!
В усіх випадках про виявлення ознак вибухового пристрою повідомляти оперативних чергових правоохоронних органів невідкладно.


Шановні батьки!
Під час зимових канікул, коли діти мають забагато вільного часу, найбільшою забавкою є катання на ковзанах та риболовля. Саме в цей час лід на річках, озерах та інших водних об’єктах має особливу небезпеку. Тому ознайомтеся з цими правилами і зверніть особливу увагу на товщу льоду.

Заходи з безпеки на льоду та на водних об’єктах у зимовий період


1. У зимовий період місцеві засоби масової інформації під час публікації або передачі метеозведень чи метеопрогнозів повинні давати інформацію про товщину та міцність льоду на місцевих водоймах і особливо попереджувати про його ослаблення під час відлиг чи таненні льоду (особливо в районах промислової та аматорської підлідної рибалки та льодових переправ).
2. Перш ніж ступити на лід, дізнайтесь про товщину льодового покриву на водоймі. У різних місцях річок та озер товщина льодового покриву може бути різною. У гирлах річок та приток міцність льоду послаблена течією.
Міцність льоду можна частково визначити візуально.
На водоймах безпечним уважається лід (при температурі повітря нижче 0 град.):
- для одного пішохода - синюватого або зеленуватого відтінку, товщиною не менше 5-7 см (лід блакитного кольору - найміцніший, білого - міцність у два рази менше, сірий - свідчить про присутність води в товщі льоду);
- для групи людей (масові переправи пішки ) - товщиною не менше 15 см (дистанція в колоні по 4 чоловіка 5 м);
- при масовому катанні на ковзанах - 25 см.
3. При переході замерзлої водойми необхідно користуватись обладнаними льодовими переправами або прокладеними стежками, а за їх відсутності, перш ніж рухатись по льоду, необхідно намітити маршрут та переконатись у міцності льоду за допомогою пешні. Якщо лід недостатньо міцний, то потрібно припинити рух і повертатись своїми слідами, роблячи перші кроки, не відриваючи ноги від поверхні льоду.
Категорично забороняється перевіряти міцність льоду ударами ніг.
4. Під час руху по льоду варто звертати увагу на його поверхню, обходити небезпечні місця та ділянки, покриті товстим шаром снігу. Особливу обережність слід проявляти в місцях зі швидкою течією, джерелами, струмками та теплими стічними водами промислових підприємств, які впадають у водойму, кущами і травою, що виступають на поверхню.
5. При переході по льоду необхідно йти один за одним на відстані 5-6 метрів та бути готовим надати необхідну допомогу людині, яка йде попереду. Транспортування малогабаритних, але важких вантажів проводиться на санях або інших засобах з найбільшою площею опори на поверхню льоду.
6. Користуватись майданчиками для катання на ковзанах, що обладнуються на водоймах, дозволяється лише після ретельної перевірки міцності льоду. Товщина льоду повинна бути не менше 12 см, а при масовому катанні не менше 25 см.
7. При переході водойми на лижах рекомендується користуватись прокладеною лижнею, а за її відсутності - цілиною. Перш ніж рухатись, необхідно відстебнути кріплення лиж та зняти петлі лижних палиць з рук. Якщо є рюкзак або ранець, необхідно їх узяти на одне плече. Відстань між лижниками повинна бути не менше 5-6 метрів. Під час руху лижник, який іде першим, ударами палиць перевіряє міцність льоду та контролює його стан.
8. Під час підлідного лову риби не рекомендується на невеликому майданчику пробивати багато ополонок, стрибати і бігати по льоду, скупчуватись у великі групи. Рибалки повинні пробивати ополонки одну від одної на відстані 5-6 метрів.
9. Кожний рибалка повинен мати з собою рятувальний жилет та лінь довжиною 15-20 м з петлею на одному кінці і вантажем вагою 400-500 г на іншому кінці.
10. Організації, що проводили роботи з вирубки льоду, повинні огороджувати небезпечні ділянки.
11. Під час роботи з вирубки льоду необхідно обов'язково організувати постійне чергування осіб, які пройшли спеціальну підготовку з надання допомоги на льоду.
У розпорядженні чергового постійно напоготові повинні бути рятувальні дошки довжиною 4 м, жердина з вірьовкою і петлею, плавучий кінець з плавучою кулею на кінці, рятувальні кола, жилети, пояси, сухі вовняні ковдри у пластикових мішках.
********************************************************************************

Техніка безпеки щодо поводження з піротехнічними виробами.

З метою зменшення нещасних випадків серед дітей під час новорічних та різдвяних свят, зимових канікул, звертаємо Вашу увагу на необхідність дотримування дітьми та дорослими вимог та правил щодо поводження з піротехнічними виробами.
Звертайте особливу увагу на сертифікат! Кожен виріб повинен пройти ряд випробувань, і тільки після їх проходження видається сертифікат. Зацікавлені особи можуть ознайомитися з документацією на побутові піротехнічні вироби в органі сертифікації, а також у виробників даної продукції. Крім того, на продукції повинна бути інструкція по використанню на державній мові, умови зберігання та утилізації, а також вказані небезпечні зони для її використання.
Якщо немає інформації щодо використання - то виріб є не сертифікованим, тому користуватися ним небезпечно. Перевірте термін зберігання виробу, його встановлює сам виробник, і ніхто не має права цей термін продовжити. Сьогодні торгівля пропонує широкий вибір різноманітної піротехніки, в основному китайського, корейського і, частково, вітчизняного виробництва. Вибираючи товар, необхідно звернути увагу на її зовнішній вигляд - чи немає пошкоджень корпусу.
Перед використанням обов’язково уважно прочитайте інструкцію та виберіть місце для феєрверку. Потрібно щоб це була відкрита територія, подалі від дерев, будівель та вибухо - пожежонебезпечних об’єктів.
В шкільному закладі забороняється використовувати відкритий вогонь, петарди, вибухонебезпечні вироби під час проводження культурно-масових заходів.
Також існують певні загальні правила безпеки, яких обов’язково необхідно дотримуватися. Забороняється:
- носити піротехнічні іграшки в кишенях;
- спалювати їх у багатті;
- розбирати вироби чи піддавати їх механічним впливам;
- працювати з піротехнічними виробами у нетверезому стані;
- палити працюючи з піротехнікою;
- користуватися відкритим вогнем у приміщенні, де зберігаються
піротехнічні вироби;
- розташовувати піротехнічні вироби біля електричних та опалювальних приладів;
- залишати піротехніку без нагляду або доручати нагляд за нею дітям;
- допускати ігри дітей з піротехнічними виробами.
Нажаль не всі знають, що температура бенгальського вогню сягає 1100 градусів, його іскри на відстані півметра охолоджуються лише на 60 градусів. Викид полум'я хлопавки досягає декілька десятків сантиме трів. Тепер уявімо ці іграшки в руках легковажних дітей. Їх забави загрожують не тільки пожежами. Частіше вони породжують непоправні трагічні наслідки. Тому будьте обережними з бенгальськими вогнями і не дозволяйте дітям гратися з ними.
У разі порушення вимог цих правил громадяни несуть таку адміністративну відповідальність:
– продавці – за статтею 195-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП), а саме: порушення порядку виробництва, зберігання, перевезення, торгівлі та використання піротехнічних засобів тягне за собою накладення штрафу від тридцяти п’яти до шістдесяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 510 до 1020 грн.) з конфіскацією піротехнічних засобів. При повторному правопорушенні протягом року – від шістдесяти до ста неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 1020 до 1700 грн.).
– громадяни-споживачі – за статтею 182 КУпАП, а саме: порушення вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях – тягне за собою попередження або накладення штрафу на громадян від п’яти до п’ятнадцяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 85 до 255 грн.); повторні такі ж правопорушення протягом року тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятнадцяти до тридцяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян (від 255 до 510 грн.) із конфіскацією піротехнічних засобів.
Отже, підводячи підсумки ми бачимо, що основні правила пожежної безпеки прості і не потребують великих матеріальних затрат, а їх безвідповідальне порушення може нести й адміністративну відповідальність. Треба буде тільки уважно вивчити дані правила, адже знання та виконання цих правил є запорукою безпеки вашого життя та життя ваших дітей, а також отримання справжнього задоволення від свята, яке принесе благополуччя та радість до вашої оселі.
При надзвичайних ситуаціях та подіях негайно телефонуйте до служби порятунку "101"!


     Головне управління МНС України в Хмельницькій області, обласне управління освіти та науки облдержадміністрації стурбовані станом, що склався з пожежами та загибеллю людей на них.
     Найстрашніше те, що на пожежах гинуть діти. За статистикою, в нашій країні щодня нещасні випадки призводять до загибелі 4 дітей, щотижня - цілого класу школярів і щороку - майже двох тисяч юних громадян!
     Легковажне поводження малечі з вогнем, незнання елементарних правил безпечної поведінки - першопричини сумних та трагічних наслідків.
Шановні батьки!

Не залишайте дітей без нагляду!
Не допускайте дитячих пустощів з вогнем !
Зберігайте сірники та легкозаймисті матеріали в недоступних для дітей місцях.

Не дозволяйте дітям:

розпалювати багаття, газові плити, вмикати електричні і нагрівальні прилади;
не забувайте, виходячи з дому, перевірити, чи не залишені вами сірники в доступних для дітей місцях.

Дбайте про безпеку своїх дітей, дотримуючись правил безпечної поведінки в побуті. Це варто зусиль!
Виховуйте у дітей навички культури безпечної поведінки, демонструючи на власному прикладі обережність у поводженні з вогнем. Знайдіть декілька хвилин на відверту розмову з дітьми про це. Пам'ятайте, що вимірюватимуться ці хвилини ціною життя. А щоб неждана мить не стала початком великої біди - потрібно давати дітям чіткі рекомендації, як діяти в тій чи іншій ситуації.



Пам'ятайте, що життя наших дітей залежить тільки від нас самих!


Нетішинські міські курси ІІІ категорії
Навчально-методичного центру ЦЗ та БЖД Хмельницької області


                    


УВАГА! ОЖЕЛЕДИЦЯ!!!
ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ОЖЕЛЕДИЦІ


• Не прогулюйтеся з самого краю проїжджої частини дороги. Це небезпечно завжди, а на слизьких дорогах особливо. Можна впасти та потрапити на дорогу, автомобіль може виїхати на тротуар.
• Не перебігайте проїжджу частину дороги під час снігопаду та у ожеледицю. В ожеледицю значно збільшується гальмівний шлях автомобілів, і падіння перед автомобілем, що рухається, може призвести, в кращому разі, до каліцтва, а то і до загибелі.
• Обходьте металеві кришки люків. Як правило, вони вкриті льодом. Крім того, вони можуть бути погано закріплені і перевертатися, що додає небезпеки травмувань.
• Що робити, якщо ж ви впали?..... якщо через деякий час відчули біль у голові, в суглобах, нудоту, побачили, що утворилися пухлини - терміново зверніться до лікаря в травмпункт, інакше можливе виникнення ускладнень з неприємними наслідками.
• Нестійкі погодні умови - відлига вдень і заморозки вночі сприяють активному утворенню бурульок на покрівлях споруд (особливо старих будинків з похилим дахом), що виступають на архітектурних частинах будинків та великих деревах.



Ст. майстер ВН Нетішинських курсів ІІІ-категорії                О.Сотник

ОБЕРЕЖНО! БУРУЛЬКИ

Милуючись тендітними льодинками найдивакуватіших форм, що, наче китиці, прикрашають будинки, важко уявити, що вони дуже небезпечні. Але це справді так. Не позаздриш бідоласі, якому на голову впаде хоч і красива, але гостра та важка бурулька. Аби уникнути біди, пам’ятай:
1. Найчастіше льодові нарости виникають над водостоками, під покрівлею та на дротах. Угадати, коли бурульці набридне висіти, неможливо. Тому тримайся подалі від будівель, оминаючи небезпечні зони та огороджені ділянки тротуару.
2. Під час прогулянки позирай не лише під ноги, а й нагору, аби переконатися, що тобі ніщо не загрожує.
3. Якщо випадково опинився надто близько від будівлі й почув гуркіт на даху, в жодному разі не зупиняйся, щоб роздивитися причину шуму, й не біжи вздовж стіни. Краще сховайся під козирок або балкон.



Ст. майстер ВН Нетішинських курсів ІІІ-категорії                               О.Сотник



      Інтернет сприяв швидкому стрибку у сфері інформатизації суспільства. Але разом із тим цей ресурс містить багато ризиків. Дізнайтесь про 6 правил, які допоможуть вам захистити свою дитину від небезпек в Інтернеті.
      Щороку у другий вівторок лютого в Європі відзначається День безпечного Інтернету. Україна, завдяки ініціативи "Майкрософт Україна", вже третій рік поспіль проводить заходи до Дня безпечного Інтернету.
      Цього року компанія "Майкрософт Україна" намагається не лише привернути увагу громадськості до ризиків в мережі, а й підкреслити значення школи у навчанні дітей користуванню Інтернет.


  • 6 правил для батьків — розумних користувачів Інтернету

  • Більше половини дітей, які користуються Інтернетом, нічого не знають про ризики в мережі

  • Пам’ятка для батьків: Діти, Інтернет, Мобільний зв’язок

  • Як контролювати поведінку дітей в Інтернеті

    8 лютого 2011 року у День безпечного Інтернету було проведено тематичні лінійки та конкурс учнівських робіт.










  • Безпека в Інтернеті! Повідомлення батькам про проблеми, що виникають під час користування мережею INTERNET

  • Безпечне використання Інтернету дітьми різного віку

  • Он-лайнові обговорення

          Онлайнові обговорення є популярним способом спілкування дітей. В онлайнових чат-кімнатах завжди є хтось, з ким можна поговорити. Спілкування в онлайні може бути цікавим і безпечним, якщо ви знаєте, як захиститися. Перш ніж ваші діти почнуть розмовляти в онлайні, вони повинні бути проінформовані про ризики, пов'язані з цим, а також знати, як спілкуватися з іншими у такий спосіб, щоб захистити особисту інформацію. Цей розділ також містить інформацію про різні форми спілкування — електронну пошту, чат, IRC та програми обміну миттєвими повідомленнями.

    Використання псевдонімів (ніків) з метою захисту
          В Інтернеті люди часто використовують псевдоніми (ніки), щоб зберегти свою справжню особу в секреті. Спілкування з використанням псевдоніма є безпечним: з вами не можна зв'язатися, якщо ви не надасте особисту контактну інформацію. Однак анонімність іноді спонукає людей вести себе невідповідно і використовувати невідповідну мову. Групи спілкування часто створюються навколо постійних користувачів.

    Паролі мають бути секретними
          Для участі в онлайновому спілкуванні користувачам часто потрібно створювати особистий профіль. Це опис користувача, зокрема ідентифікатор або нік у спілкуванні. Профілі зазвичай захищені паролями для запобігання використання особистих даних іншими людьми. Завжди тримайте свої паролі в секреті.

    Особиста конфіденційність: що ви маєте говорити про себе, а що — ні?
          Спілкування в онлайні дає змогу дітям говорити з іншими дітьми, знайти собі друзів та обмінюватися з ними інформацією, зокрема розповідати про себе. Особисту інформацію, що дозволяє ідентифікувати дитину, та контактну інформацію (повне ім'я, поштова адреса, номер телефону) не можна розкривати в онлайні. Для забезпечення вашої конфіденційності необхідно розуміти, в який спосіб може бути використана інформація, яку ви надаєте. Врахуйте також, що особу можна ідентифікувати, пов'язавши різні дані, які ви надаєте (наприклад, назву школи, спортивного клубу, місцевості, в якій ви мешкаєте, тощо). Інформація про фінансовий благоустрій сім’ї може призвести до небезпеки. Необхідно мати на увазі, що не завжди ті, хто представляються дітьми, в реальному житті є неповнолітніми.

          Будьте обережні, повідомляючи свою контактну або іншу особисту інформацію. Будь-які фотографії, які ви відправляєте, або особиста інформація, яку ви розкриваєте незнайомій людині, може стати доступною будь-кому в Інтернеті. Онлайнові щоденники можна відкрити для публіки у придатній для читання формі на багато років. Коли текст або фотографію опубліковано в Інтернеті, ви втратите над ними контроль. Вони можуть бути легко скопійовані в багато різних місць, і повне їх видалення може виявитися неможливим. З фотографії можна змоделювати зображення непристойного характеру, розповсюдити в мережі або шантажувати.




    Рекомендації

  • Обговоріть зі своїми дітьми ризики, пов’язані з наданням особистої інформації.
  • У більшості випадків не рекомендується розкривати особисту інформацію.
  • Ніколи і нікому не передавайте свій пароль, навіть добрим друзям. Слід також регулярно змінювати свій пароль.
  • Інтернет є відкритим місцем. Перш ніж публікувати яку-небудь інформацію або фотографії, врахуйте, що після цього будь-хто зможе отримати до них доступ. Щоб з'ясувати, яка інформація про вас є в Інтернеті, застосуйте пошуковий сервер (наприклад, пошуковий сервер www.live.com), вказавши власне ім'я як слово для пошуку.
  • Діти повинні мати змогу поговорити зі своїми батьками про будь-який негативний досвід, який вони мали в онлайні.



    Дивіться також:
    Захистіть свою конфіденційність у чат-кімнатах та під час використання програм обміну миттєвими повідомленнями .


    Наказ про попередження куріння тютюнових виробів, попередження та зменшення рівня активного і пасивного тютюнопаління, їх шкідливого впливу на здоров'я
    nakaz_tyutyun.doc

    Наказ про заборзаборону носіння в школу мобільних телефонів та виробів із дорогоцінних металів
    nakaz_mobile.doc


    ПАМ’ЯТКА
    для ознайомлення батьків з відповідальністю
    за утримання, виховання та навчання неповнолітніх



    Конституція України

    Ст.52. Будь-яке насильство над дитиною та її експлуатація переслідуються законом.

    Ст.53. Кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов’язковою.



    Сімейний Кодекс України

    Ст. 141. Рівність прав та обов’язків батьків щодо дитини.

    1. Мати, батько мають рівні права та обов’язки щодо дитини, незалежно від того, чи перебувають вони у шлюбі між собою.

    2. Розірвання шлюбу між батьками, проживання їх окремо від дитини не впливає на обсяг їхніх прав і не звільняє від обов’язків щодо дитини.

    Ст. 150. Обов’язки батьків щодо виховання та розвитку дитини.

    1. Батьки зобов’язані виховувати дитину в дусі поваги до прав та свобод інших людей, любові до своєї сім’ї та родини, свого народу, своєї Батьківщини.

    2. Батьки зобов’язані піклуватися про здоров’я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток.

    3. Батьки зобов’язані забезпечити здобуття дитиною повної загальної середньої освіти, готувати її до самостійного життя.

    4. Батьки зобов’язані поважати дитину.

    5. Передача дитини на виховання іншим особам не звільняє батьків від обов’язку батьківського піклування щодо неї.

    6. Забороняються будь-які види експлуатації батьками своєї дитини.

    7. Забороняються фізичні покарання дитини батьками, а також застосування ними інших видів покарань, які принижують людську гідність дитини.

    Ст. 155. Здійснення батьківських прав та виконання батьківських обов’язків.

    1. Здійснення батьками своїх прав та виконання обов’язків мають ґрунтуватися на повазі до прав дитини та її людської гідності.

    2. Батьківські права не можуть здійснюватися всупереч інтересам дитини.

    3. Відмова батьків від дитини є неправозгідною, суперечить моральним засадам суспільства.

    4. Ухилення батьків від виконання батьківських обов’язків є підставою для покладання на них відповідальності, встановленої законом.

    Ст. 164. Підстави позбавлення батьківських прав.

    1. Мати, батько можуть бути позбавленні судом батьківських прав, якщо вона, він:

    1) не забрали дитину з пологового будинку або з іншого закладу охорони здоров’я без поважної причини і протягом шести місяців не виявили щодо неї батьківського піклування;

    2) ухиляються від виконання своїх обов’язків з виховання дитини;

    3) жорстоко поводяться з дитиною;

    4) є хронічними алкоголіками або наркоманами;

    5) вдаються до будь-яких видів експлуатації дитини, примушують її до жебракування та бродяжництва;

    6) засуджені за вчинення умисного злочину щодо дитини.

    2. Мати, батько можуть бути позбавленні батьківських прав з підстав, установлених пунктами 2, 4 та 5 частини першої цієї статті, лише у разі досягнення ними повноліття.

    3. Мати, батько можуть бути позбавленні батьківських прав щодо усіх своїх дітей або когось із них.

    4. Якщо суд при розгляді справи про позбавлення батьківських прав виявить у обох батьків або одного з них ознаки злочину, він порушує кримінальну справу.

    Ст. 170. Відібрання дитини від батьків без позбавлення їх батьківських прав.

    1. Суд може постановити рішення про відібрання дитини від батьків або одного з них, не позбавляючи їх батьківських прав, у випадках, передбачених пунктами 2-5 частини першої статті 164 цього Кодексу, а також в інших випадках, якщо залишення дитини у них є небезпечним для її життя, здоров’я і морального виховання.

    У цьому разі дитина передається другому з батьків, бабусі, дідусеві, іншим родичам – за їх бажанням або органові опіки та піклування.

    2. У виняткових випадках, при безпосередній загрозі для життя або здоров’я дитини орган опіки та піклування або прокурор мають право постановити рішення про негайне відібрання дитини від батьків. У цьому разі орган опіки та піклування зобов’язаний негайно повідомити прокурора та у семиденний строк після винесення рішення звернутися до суду з позовом про позбавлення батьків чи одного з них батьківських прав або про відібрання дитини від матері, батька без позбавлення їх батьківських прав.

    З таким позовом до суду має право звернутися прокурор.

    3. Якщо відпадуть причини, які перешкоджали належному вихованню дитини її батьками, суд за заявою батьків може винести рішення про повернення їм дитини.

    4. При задоволення позову про відібрання дитини від матері, батька без позбавлення їх батьківських прав суд вирішує питання про стягнення з них аліментів на дитину.

    5. Положення частини 1-3 цієї статті застосовуються до відібрання дитини від інших осіб, з якими вона проживає.


    Закон України «Про освіту»

    Ст. 59. Відповідальність батьків за розвиток дитини.

    1. Виховання в сім'ї є першоосновою розвитку дитини як особистості.

    2.На кожного з батьків покладається однакова відповідальність за виховання, навчання і розвиток дитини.

    3. Батьки та особи, які їх замінюють, зобов’язані:

    ü постійно дбати про фізичне здоров’я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей;

    ü поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до держави і рідної мови, сім’ї, старших за віком, до народних традицій та звичаїв;

    ü сприяти здобуттю дітьми освіти у закладах освіти або забезпечувати повноцінну домашню освіту відповідно до вимог щодо її змісту, рівня та обсягу;

    ü виховувати повагу до законів, прав, основних свобод людини.

    Адміністративна відповідальність

    Ст. 180. За доведення неповнолітнього до стану сп’яніння (шляхом прикладу або психічного чи фізичного спонукання до вживання спиртних напоїв).

    Ст. 184, ч. 1. За систематичне ухилення від виконання обов’язків щодо забезпечення необхідних умов життя, навчання та виховання неповнолітніх дітей.

    Ст. 184, ч. 2. Передбачена відповідальність за ті ж самі дії, які вчинено повторно протягом року після накладання адміністративного стягнення згідно з ч.1 цієї статті.

    Ст. 184, ч. 3. За вчинення неповнолітніми у віці від 14 до 16 років правопорушення, яке передбачає відповідальність згідно з Кодексом про адміністративні правопорушення.

    Ст. 184, ч. 4. До неповнолітніх, які не досягли 14-16 років і відповідно до ст.22 Кримінального Кодексу не є суб’єктами злочину і не можуть нести кримінальної відповідальності, застосовуються примусові заходи виховного характеру, а батьки несуть адміністративну відповідальність.



    Кримінальна відповідальність

    Ст. 164. Ухилення від сплати аліментів на утримання дітей.

    Злісне ухилення від сплати встановлених рішенням суду коштів на утримання дітей (аліментів), а також злісне ухилення батьків від утримання неповнолітніх або непрацездатних дітей, що перебувають на їх утриманні, карається виправними роботами на строк від одного року або обмеженням волі на той самий строк.

    Ст. 166. Злісне невиконання обов’язків по догляду за дитиною або за особою, щодо якої встановлена опіка чи піклування.

    Злісне невиконання батьками, опікунами чи піклувальниками встановлених законом обов’язків по догляду за дитиною або особою, щодо якої встановлена опіка чи піклування, що спричинило тяжкі наслідки, карається обмеженням волі на строк до п’яти років або позбавлення волі на той самий строк.

    Ст. 167. Зловживання опікунськими правами.

    Використання опіки чи піклування з корисливою метою на шкоду підопічному (зайняття житлової площі, використання майна тощо) карається штрафом до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років.

    Ст. 303. Проституція або примушування чи втягнення до заняття проституцією.

    Ч. 3. Дії, вчинені щодо неповнолітнього окремою особою або організованою групою, караються позбавленням волі на строк від трьох до п’яти років.

    Ст. 304. Втягнення неповнолітніх у злочинну діяльність.

    Втягнення неповнолітніх у злочинну діяльність, у пияцтво, у заняття жебрацтвом, азартними іграми – карається обмеженням волі на строк до п’яти років або позбавлення волі на той самий строк.

  • Пошук у новинах
    Знайти
    Навігація
    Опитування
    Як Ви відноситесь до ЗНО?
    Супер
    Позитивно
    Негативно
    Повний жах

    Цікаві лінки


















    Федеральный центр информационно-образовательных ресурсов

    Сайт учителя інформатики Бройченка А.Г.



    Osvita.UA — все про освіту в Україні





    Погода
    Контактна інформація
    (03848) 3-10-79 — Директор
    (03848) 3-10-36 — Методичний кабінет
    e-mail: zoshnet1_2016@urk.net
    Наша адреса
    Хто онлайн?
    Всього на сайті: 3

    Користувачів: 0


    Роботів: 0


    Гостей: 3

    Інформаційний куточок
    Навчальний заклад, в якому Ви навчаєтесь, обслуговує старший оперуповноважений сектору кримінальної міліції у справах дітей Нетішинського МВ УМВС капітан міліції
    Чаленко Наталія Олександрівна
    p.т. 3 – 47 – 95 каб. № 23
    приміщення Нетішинського МВ
    З усіма питаннями, що належать до компетенції кримінальної міліції у справах дітей, Ви можете звернутись за телефонами:
    Чергова частина Нетішинського МВ УМВС України в Хмельницькій області працює цілодобово
    Адреса: м. Нетішин, вул. Енергетиків, 4
    Телефони: 102 або 3-25-02
    e-mail: ditypolice@mvs.gov.ua
    Місцевий час
    Календар
    }