Кафедра вчителів історії та права



Методична проблема шкільного методичного об'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу

«Комунікативно-діалогова модель вивчення історії – шлях формування ключових компетентностей інноваційної особистості»

Основні напрямки роботи ШМО вчителів суспільно-гуманітарного циклу:
  • вивчення та аналіз основних нормативних документів у галузі освіти, навчальних програм, підручників, посібників, методичних рекомендацій, педагогічної періодичної преси;
  • створення організаційних умов та надання практичної допомоги вчителям історії та правознавства для безперервного фахового вдосконалення, підвищення професійної компетентності та створення позитивного педагогічного іміджу;
  • трансформування наукових ідей у практику діяльності учителів історії та правознавства;
  • організація ефективної системи методичної роботи шляхом удосконалення діяльності мікроструктур методичного об’єднання, спрямованих на розвиток творчої індивідуальності вчителів історії та правознавства;
  • залучення педагогів до експериментальної та науково-дослідної роботи у галузі впровадження нових освітніх методик і технологій навчання та виховання;
  • проведення експертного оцінювання якості та результативності навчально-виховної роботи учителів історії та правознавства відповідно до державних освітніх та освітньо-кваліфікаційних стандартів, планів, програм;
  • вивчення рівня навчальних досягнень і компетентності учнів з історії та правознавства у загальноосвітніх закладах відповідно до державних вимог та виявлення труднощів в опануванні навчальним матеріалом;
  • організація методичного забезпечення підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання;
  • організація заходів по роботі з талановитою учнівською молоддю;
  • проведення інформаційно-просвітницької роботи шляхом створення інформаційної мережі, каталогів, картотек, банків педагогічної інформації, випуск методичного вісника тощо.


ЗАВДАННЯ ШМО на 2018–2019 н. р.:
    забезпечити реалізацію вчителями змісту та вимог нового Державного стандарту повної загальної середньої освіти, нових навчальних програм з історії та правознавства;
    оволодіти технологіями реалізації діяльнісного підходу до навчання та виховання на уроках історії та правознавства, ознайомитися з педагогічним досвідом побудови навчально-виховного процесу на основі діяльнісного підходу;
    організувати обмін кращим досвідом організації навчально-виховного процесу з історії та правознавства в межах ШМО шляхом взаємовідвідування уроків та позакласних заходів, презентацій досвіду на засіданнях ШМО тощо;
    підвищити рівень професійної компетентності педагогів шляхом участі у методичних заходах міського, обласного та державного рівнів;
    продовжити роботу з обдарованими дітьми, розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької роботи;
    забезпечити науково-методичний супровід допрофільного та профільного навчання учнів з історії.


    Проблемні питання:

    • Ковальчук В.Л. – Нові концептуальні підходи при вивченні історії ;

    • Козак Н.О. – Розвиток критичного мислення та творчих здібностей учнів з використанням ІКТ на уроках історії;

    • Комарецька Г.Є. – Використання технології критичного мислення в контексті формування інноваційної особистості.


    Відомості про вчителів кафедри:

      У шкільному методичному об єднанні 3 вчителів, з них:
    • 2 вчителів мають вищу категорію, спеціаліст І категорії - 1 вчитель, педагогічне звання;

    • учитель-методист – 1 учитель;;

    • старший учитель – 2/


    Склад кафедри


    Ковальчук Валентина Леонідівна

    Вчитель історії, спеціаліст вищої категорії, вчитель методист, «Відмінник освіти України».
    Педагогічний стаж 45p.

    Комарецька Галина Євгеніївна

    Вчитель історії, спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель». Педагогічний стаж 34 р.

    Козак Наталія Олександрівна
    Вчитель історії, спеціаліст І категорії
    Педагогічний стаж 13 р.



    Ковальчук Валентина Леонідівна

    Досягнення:
    2011-2012 н.р.
    ІІ- місце – 11-й клас, ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з історії
    ІІІ місце – 11-й клас, ІІ етап Всеукраїнського конкурсу захисту МАН
    І місце – 11 клас, ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося брати мої»

    2012-2013 н.р.
    ІІІ- місце – 8-й клас, ІІ етап Всеукраїнської олімпіади з історії

    Комарецька Галина Євгеніївна

    Досягнення:
    2010-2011 н. р . :
    II-III місце – 9-ий клас, II етап Всеукраїнської олімпіади з історії;
    II-III місце – 8-ий клас, II етап Всеукраїнської олімпіади з історії;
    2011-2012 н. р.:
    II-III місце – 9-ий клас, II етап Всеукраїнської олімпіади з історії
    II місце – 10-ий клас, II етап Всеукраїнської олімпіади з історії
    ІІІ місце –9-ий клас, III етап Всеукраїнської олімпіади з історії

    2012-2013н.р.
    Шевчук Ірина-3-є місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з історії,11-Б клас.
    Брижук Євгеній -3-є місце в ІІ етапі Всеукраїнської олімпіади з історії,10-Б клас.

    2013-2014 н.р.
    "Тріумф історії та права"

    «Тріумф історії та права» – так можна назвати тиждень історії та правознавства, який на високому рівні пройшов з 20 по 24 січня 2014 року в Нетішинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1. Розпочався він з лінійки «Історія – це…», під час якої учні 9-х класів розкрили значення історії як науки у становленні людської свідомості.


    У рамках Тижня історії та правознавства проведено урок-реквієм до Дня пам’яті героїв Крут. Учні 11-Б класу нагадали присутнім старшокласникам про славні сторінки трагічної української історії періоду національно-демократичної революції 1917-1920 рр. Запалені свічки стали символом пам’яті про подвиг трьохсот українських спартанців. Проникливі поетичні рядки, скупі кадри хроніки, вдале музичне тло (мелодія М. Скорика), рядки спогадів очевидців, озвучені юними читцями, прозвучали в унісон загальному настрою щирого захоплення патріотизмом юних учасників революції.


    Поринули у глибину стародавніх цивілізацій учні 6-х класів. Три команди : «Вища каста», «Китайська стіна», «Юні історики» - змагалися в різних поєдинках. Вони демонстрували реклами-презентації, з’ясовували стосунки в інтелектуальних ґерцях: «Архіваріус», «Історична показуха», «Термінологічний марафон», «Поєдинок капітанів», «Археологічна головоломка».



    Усі команди продемонстрували згуртованість, високий рівень підготовки та активності.

    Архіви розробок для завантажень






      Файл для завантаженняОпис розробки
      scenarij_vechir_pamjati.doc
      Сценарій вечора, присвяченого учасникам бойових дій на території інших держав
      afganistan.rar
      Презентація "Афганістан"
      pravoporushennya.doc
      Конспект уроку з правознавства на тему "Правопорушення"
      pravoporushennya.zip
      Презентація до уроку "Правопорушення"
      zakonodavstvo-yake-tebe-zaxishhaye.zip
      Тренінг "Законодавство, яке тебе захищає"
      s4asluvuj_vupadok.rar
      Позакласний захід "Щасливий випадок"
      Pravila_v_guttiКонспект уроку "Правила в нашому житті" Яцюк М.С.
      ПРАВОКонспект уроку правознавства "Право" Яцюк М.С.


      Алгоритм моніторингу рівня навченості історії






      Первинна діагностика
      (вивчення потенційних можливостей учнівського колективу)

      • Вивчення рівня сформованості загальнонавчальних та предметно — історичних компетенцій;
      • Вивчення навчально – методичної та матеріальної бази для забезпечення оптимальних умов індивідуального розвитку школярів;
      • Вивчення можливостей використання позашкільних елементів освітнього простору з метою сприяння роширення освітнього простору учня у вивчені
        історії.
      Аналіз результатів діагностики за напрямками

    • Визначення рівня сформованості ключових компетеностей учнів з урахуванням вікових особливостей та вимог держстандарту до історичної освіти;
    • Визначення основних критеріїв (показників), за якими буде відстежуватися рівень сформованості ключових компетентностей.
    • Визначення провідних напрямків діяльності вчителя, щодо усунення типових помилок в освітній діяльності учня (пріоритетність у формуванні компетентностей)
    • Визначення необхідних елементів позашкільного освітнього простору, можливості яких можна використати для реалізації вимог державного стандарту.
    • Розробка заходів корекційної програми щодо усунення типових помилок

    • Розробка корекційної програми за класами, за індивіуальним принципом.
    • Визначення "групи ризику” учнів з метою створення спеціального дидактичного комплексу для сприяння підвищенню навчальних досягнень учнів.
    • Визначення форм, методів, технологій роботи з учнями.
    • Розробка ситеми відстеження динаміки рівня сформованості ключових компетенцій.
    • Взаємодія з позашкільними елементами освітнього простору ( створення програми роботи з батьками, громадськими організаціями, державними установами, закладами культури та позашкільної освіти).

    • Реалізація визначених заходів

    • Поурочний, потематичний моніторинг рівня сформованості ключових компетенцій, передбачених чинною програмою;
    • Моніторинг якості реалізації визначених заходів з метою поглиблення корекційної роботи.
    • Аналіз результатів заходів

    • Визначення інструментарію аналізу якості реалізації заходів;
    • Визначення позитивних та негативних результатів реалізації заходів

    • Вторинна діагностика

    • Аналіз результатів, прогноз, корекція


    • Наші заходи


      Тиждень історії

      Історичний поєдинок

      Свято соборнoсті України
Пошук у новинах
Знайти
Навігація
Погода
Контактна інформація
(03848) 9-02-96 — Директор
(03848) 9-02-90 — Методичний кабінет
e-mail: zoshnet1_2016@urk.net
Наша адреса
Хто онлайн?
Всього на сайті: 5

Користувачів: 0


Роботів: 0


Гостей: 5

Інформаційний куточок
Навчальний заклад, в якому Ви навчаєтесь, обслуговує інспектор ювінальної превенції поліції м.Нетішина
Демчук Олег Сергійович
p.т. 3 – 47 – 95 каб. № 23
приміщення Нетішинського МВ
З усіма питаннями, що належать до компетенції кримінальної міліції у справах дітей, Ви можете звернутись за телефонами:
Чергова частина Нетішинського МВ УМВС України в Хмельницькій області працює цілодобово
Адреса: м. Нетішин, вул. Енергетиків, 4
Телефони: 102 або 3-25-02
e-mail: ditypolice@mvs.gov.ua
Місцевий час
Календар
}