«Формування ключових компетентностей учнів та наскрізних умінь як інструмент підвищення рівня якості навчання, розвитку та успішної самореалізації учнів»
«Формування комунікативної компетенції як інтерактивної мети навчання, включаючи мовну, соціокультурну, стратегічну і навчальну діяльності і передбачаючи виховання та розвиток школярів засобами навчання»
Предметно-методична компетентність:
-підвищення ефективності та якості освітнього процесу;
-робота із здібними та обдарованими учнями, олімпійським резервом;
- залучення талановитих та креативних учнів до участі в МАН, МАН-Юніор;
-використання активних методів роботи, сучасних, ефективних методик і технологій моделювання змісту навчання учнів , особистісно зорієнтованого, компетентнісного та інтегрованого навчання, виховання і розвитку учнів, методів роботи, навчальних матеріалів та завдань для розвитку їхньої пізнавальної діяльності ;
-формування в учнів комунікативної компетенції, збалансованого навчання усних і писемних форм спілкування,
Інформаційно-цифрова компетентність:
-використання цифрових пристроїв , їх базового програмного забезпечення; операційними системами, онлайн-сервісами, застосунками, файлами, інтернетом, з освітніми платформами ;
Інноваційна, проєктувальна компетентність:
-інтеграція інновацій у власну педагогічну практику, адаптація їх до різних умов освітнього процесу та сучасних вимог до педагогічної діяльності з урахуванням особливостей діяльності закладу, індивідуальних потреб учнів
- розробка та впровадження практичних кейсів з організації освітнього процесу в кризових умовах : здійснення ефективної освітньої діяльності педагога при використанні інноваційних методів та форм роботи.
Навчання протягом життя та само менеджмент педагога:
-використання відкритих електронних (цифрових) освітніх ресурсів педагогічного спрямування для професійного розвитку та обміну педагогічним досвідом;
- самореалізація педагогів в умовах дистанційної та змішаної форми навчання;
- вдосконалення цифрових навичок у використанні інтернет - сервісів для організації якісного освітнього процесу в очному, змішаному та дистанційному форматі як педагогічної майстерності вчителів для передумов успішного формування в учнів ключових компетенцій.