Warning: fopen(/home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/cache/system/cron.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 280 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 281 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 282 Warning: fopen(/home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/cache/system/usergroup.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 280 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 281 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 282 Warning: fopen(/home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/cache/system/category.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 280 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 281 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 282 Warning: fopen(/home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/cache/system/banned.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 280 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 281 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 282 Warning: fopen(/home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/cache/system/banners.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 280 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 281 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 282 Warning: fopen(/home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/cache/system/vote.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 280 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 281 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 282 Warning: fopen(/home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/cache/system/sblocks.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 280 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 281 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/virtwww/w_schoolone-com-ua_d18d2fa9/http/engine/modules/functions.php on line 282 Творча лабораторія вчителів математики, фізики та інформатики » Офіційний сайт академічного ліцею м. Нетішина

Творча лабораторія вчителів математики, фізики та інформатики


Найвище призначення математики полягає в тому,
щоб знаходити прихований порядок в хаосі, що оточує нас.

Н. Вінер


Науково-методична проблема
Нетішинського академічного ліцею:

Формування ключових компетентностей учнів та наскрізних умінь як інструмент підвищення рівня якості навчання, розвитку та успішної самореалізації учнів

Провідна науково-методична проблема
МК вчителів математики, фізики, інформатики:

Впровадження інноваційних методик і технологій навчання з метою формування ключових компетентностей учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання в процесі викладання математики, інформатики і фізики

Програма дослідницько-експериментальної роботи:

Створення діалогічного простору освітнього процесу як реалізація засад педагогіки партнерства

Пріоритетні напрямки роботи:

У 2022-2023 навчальному році методична комісія вчителів МІФ спрямовує роботу на:

  • Реалізацію науково-методичної проблеми закладу освіти «Формування ключових компетентностей учнів та наскрізних умінь як інструмент підвищення рівня якості навчання, розвитку та успішної самореалізації учнів» та провідної науково- методичної проблеми методичного об’єднання «Впровадження інноваційних методик і технологій навчання з метою формування ключових компетентностей учнів в умовах особистісно-орієнтованого навчання і виховання в процесі викладання математики, інформатики і фізики»

    Основні завдання МК полягають у реалізації компетентнісного підходу до навчання, спрямованого на формування системи відповідних знань, навичок, досвіду, здібностей і ставлення, який дає змогу обґрунтовано робити висновки про застосування математики в реальному житті, визначає готовність випускника школи до успішної діяльності в соціумі

    • Впровадження перспективних освітніх технологій навчання (проектних, інтерактивних тощо), що дозволяють пожвавити, оптимізувати та урізноманітнити форми та методи викладання, активізувати пізнавальну діяльність школярів, зокрема впровадження STEM-освіти

    • Формування в учнів ключових компетентностей
    • Формування в учнів загальнолюдських цінностей, морально-етичних якостей громадянина-патріота
    • Підвищення рівня професійної компетентності та удосконалення рівня самоосвіти педагогів
    • Втілення нових підходів щодо професійного зростання педагогів



    Засідання методичної комісії

    Цікаво та змістовно пройшло чергове засідання методичного об’єднання учителів фізико-математичних дисциплін за темою «Формування предметних компетентностей здобувачів освіти».
    Педагоги дискутували з питання "Значення математичної освіти для формування компетентної особистості в умовах профільного навчання".
    Креативно підійшли до розгляду методів впровадження інновацій в освітньому процесі «Сучасні комунікації та інформаційні технології». Активно ділились досвідом роботи з реалізації вимог Державного стандарту базової середньої освіти: «5 клас НУШ – перші кроки за новим Державним стандартом».
    Підвели підсумки участі здобувачів освіти у І турі Всеукраїнських олімпіад з математики, інформатики, фізики та астрономії.

                


    Склад методичної комісії вчителів математики, фізики та інформатики

    Методична комісія учителів математики, інформатики, фізики - це реальні люди, які працюють, мріють, забувають, виконують, намагаються, прагнуть, хворіють, радіють, одним словом живуть.








    Ткачук Лариса Олександрівна

    Вчитель математики, спеціаліст другої категорії.

    Сидоренко Неля Анатоліївна
    Вчитель фізики, спеціаліст вищої категорії
    старший вчитель

    Главацька Наталія Петрівна
    Вчитель фізики
    Cпеціаліст вищої категорії

    Кухарєва Тетяна Сергіївна
    Вчитель математики
    Cпеціаліст вищої категорії
    Нижня Людмила Миколаївна
    Вчитель математики
    Cпеціаліст вищої категорії
    вчитель-методист
    Шевчук Олена Анатоліївна
    Вчитель математики, вчитель-методист
    Cпеціаліст вищої категорії
    Клімчук Інна
    Вчитель математики
    Терещук Інна Юріївна
    Вчитель математикиії
    Кондратюк Катерина Олександрівна
    Вчитель математики
    Погонець Роман Петрович
    Вчитель математикиії

    Варенюк Галина Анатоліївна
    Вчитель інформатики,
    спеціаліст вищої категорії

    Вальчевський Василь Миколайович
    Вчитель інформатики
    Шевчук Борис Петрович
    Вчитель фізики,
    спеціаліст вищої категорії
    старший вчитель
    Защик Юлія Григорівна
    Вчитель фізики,
    спеціаліст вищої категорії
    старший вчитель
    Юзюк Майя Михайлівна
    Вчитель математики,
    спеціаліст вищої категорії
    старший вчитель
    Філіпчук Валентин Григорович
    Вчитель інфоматики,
    спеціаліст ІІ категорії


    Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики
    Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки


    Методичні розробки вчителів математики








    Файл для завантаженняОпис розробки
    log_igru.pdf
    "Розвиток творчої особистості учнів засобами математичних ігор" Нижня Л.М.
    matematichni-rozvagi.pdf
    Сенарій свята "Математичні розваги" Нижня Л.М.
    krosvordi.pdf
    "Математичні кросворди" Нижня Л.М.
    dosl_dnicka-d_yaln_st.pdf
    "Організація дослідницької діяльності на уроках математики" Нижня Л.М.
    kabinet_matem.pdf
    Презентація кабінету математики №351
    ploshha-ort.proekc..doc
    Конспект уроку "Площа ортогональної проекції
    matematichni-rozvagi.doc
    Позакласний захід "Математичні розваги"
    Збірник "Математичні диктанти для 5-6кл"
    recom_do_prezentacii.doc
    Рекомендації щодо створення мультимедійної презентації про діяльність педагогічного працівника в міжатестаційний період
    algoritm-zanesennya-dosv_du-roboti.doc
    Алгоритм занесення досвіду роботи педпрацівників до районної картотеки ППД
    samoosvita_shevchuk.zip
    Презентація"Самоосвіта вчителя" Шевчук О.А
    Фізичний калейдоскопсценарій позакласного заходу. Мельниченко Н.А.
    Урок-подорожКонспект уроку з фізики "Розв'язування задач". Мельниченко Н.А.
    Проектна технологіяПрезентація "Метод проектів". Мельниченко Н.А.
    Магнітне поле струмуКонспeкт уроку фізики 11 клас. Шевчук Б.П.
    Готоємось до олімпіади з математики 7 клас"Готуємось до олімпіади з математики 7 клас"
    Шевчук О.А.,Нижня Л.М.


    Інформатика


               Тенденції розвитку сучасного суспільства мають переважно техногенний характер. Сучасний світ побудований на базі комп’ютерних електронних систем, які мають місце фактично в усіх сферах діяльності людини. Незважаючи на те, що комп’ютер існує всього близько 50 років, весь світ охоплений загальнодоступними мережами настільки, що життя без комп’ютерів та їх спільної взаємодії на сьогодні не є можливим.
               Процеси інформатизації набувають сьогодні виключно важливого значення. Інформація як стратегічний продукт стає і предметом конкуренції, і засобом захисту та впровадження в життя базових національних інтересів. Здатність суспільства та його інституцій збирати, обробляти, аналізувати, систематизувати та накопичувати інформацію стала ключовою передумовою соціального та технологічного прогресу, фактором національної безпеки, основою успішної зовнішньої політики.
               Кожна дитина вже у школі знайомиться з комп’ютером, щоб в майбутньому розуміти функціонування пристроїв комп'ютера та можливостей наявного програмного забезпечення для вирішення поставленого завдання, мати навички кваліфікованого й швидкого використання інформаційної системи для виконання поставленого завдання, вміти критично і вибірково ставитися до величезної кількості інформації.
               При ознайомленні з комп’ютером важливим є вивчення Microsoft Excel 2003.
               Microsoft Excel 2003 – табличний процесор, програма для створення й обробки електронних таблиць.
               Eлектронна таблиця розглядається в шкільному курсі інформатики як об'єкт опрацювання, а табличний процесор — засіб опрацювання електронних таблиць. Під опрацюванням розуміється аналіз даних, їх корекція, синтез висновків, прийняття рішень, експерименти — все, що стосується дослідницької діяльності людини, яка використовує в своїй практичній професійній діяльності електронні таблиці і табличний процесор.
               Програма для опрацювання електронних таблиць як і текстові та графічні редактори, належить до прикладного програмного забезпечення загального призначення і знання можливостей використання такої програми та вміння виконувати в її середовищі основні операції з електронними таблицями сьогодні є загальноосвітніми. Значна кількість професій потребують від потенційних працівників умінь працювати з табличною інформацією, опрацьовувати її за допомогою табличних процесорів.
               Принципи, які можуть бути покладеними в основу методики вивчення такої програми, багато в чому схожі на принципи, на яких будувалась методика вивчення текстових та графічних редакторів. До них можна віднести:
    1. Використання індуктивного методу, за яким пояснення основних можливостей та принципів опрацювання електронних таблиць будується від конкретних прикладів до узагальнень у вигляді правил-алгоритмів, які не залежать від конкретної програми та знань і навичок користувача стосовно роботи з нею.
    2. Мотиваційне навчання, при якому кожна вказівка чи група пов'язаних за змістом завдання вказівок спочатку демонструється на прикладах, пояснюється мета та необхідність їх введення.
    3. Навчання через систему доцільних задач. Для кожної конкретної вказівки чи групи вказівок добирається система завдань з практично значущим і зрозумілим змістом для відповідної вікової групи учнів. Учні ознайомлюються з умовою завдання та самостійно шукають в середовищі потрібні вказівки для одержання результатів, при цьому вимоги до результатів виконання завдання (вигляд відформатованої таблиці, діаграма, результати обчислень тощо) учні одержують у надрукованому вигляді. Завдання полягає в тому, щоб із запропонованої табличної інформації шляхом її опрацювання за допомогою табличного процесора одержати конкретні результати, тобто використовується дидактичний принцип навчання «за зразком» — орієнтовною основою дій.
    4. Використання двох видів завдань при проведенні практичних занять за комп'ютером :
    • введення вхідних даних з клавіатури та подальше їх опрацювання в середовищі табличного процесора;
    • опрацювання заздалегідь введених до пам'яті комп'ютера табличних даних та аналіз одержаних результатів.
    5. Використання наочних орієнтирів для контролю за результатами виконання завдань.
    6. Використання навчальної допомоги різного рівня при використанні завдань для самостійного виконання.
    7. Проведення лабораторних робіт комплексного характеру для закріплення знань та вмінь учнів в нових умовах.
    8. Використання методу проектів для поглибленого вивчення можливостей електронних таблиць.
    9. Тестові перевірки

    Архіви розробок для завантажень



      Файл для завантаженняОпис розробки
      test_excel_v1.pdf
      Тест до теми "MS Excel" варіант 1
      test_excel_v2.pdf
      Тест до теми "MS Excel" варіант 2
      test_excel_v3.pdf
      Тест до теми "MS Excel" варіант 3
      test_excel_v4.pdf
      Тест до теми "MS Excel" варіант 4
      word_04.pdf
      Word 2003
      prak_vpor_poshuk.pdf
      Практична робота "Впорядкування, пошук та фільтрація даних"
      komp_prezent.pdf
      Конспект уроку "Поняття комп"ютерних презентацій"

      Пошук інформації в Інтернеті. Урок з інформатики для 9 класу

      Розробка уроку засвоєння нових знань і практичних умінь на заявлену тему (медіапрезентація додається), мета якого - розглянути пошукові системи мережі Інтернет, правила пошуку інформації у глобальній мережі Інтернет; сформувати вміння пошуку необхідної інформації; розвивати навички роботи у мережі; виховувати інформаційну культуру учнів
      poisk.rar


      Створення звітів та макросів у Microsoft Access 2007. Урок з інформатики. Автор: Коваленко Валерій Сергійович

      Розробка уроку на заявлену тему з методичними додатками, навчальна мета якого - увести для учнів визначення понять «звіт», «заголовок звіту», «область даних», «макрос»; пояснити учням основні принципи створення звітів і макросів
      dodatok_bd.doc
      zoshit_bd.doc
      urok_bd.doc



      Авторська концепція навчання інформатики

      Узагальнивши багаторічну практику розробки навчально-методичних матеріалів і навчання інформатики в базових і старших класах шкіл України, ми розробили комплект засобів навчання інформатики для 5-го класу в такому складі:


      • навчальний підручник;
      • робочий зошит;
      • комп’ютерні тренажери;
      • mетодичні поради для вчителя;
        Навчальний посібник. Курс інформатики в базовій школі покликаний навчити дітей правильно застосовувати комп’ютер без шкоди для здоров’я, допомогти зрозуміти, що це не іграшка, а складний пристрій, який має багато корисних можливостей, навчити використовувати ці можливості, а також розпочати формування операційного мислення й основних понять алгоритмізації та програмування.

        Наш підручник будується за принципом «Один урок – один параграф». Це дозволяє дітям добре орієнтуватись у вивченні певного навчального матеріалу, а батькам – контролювати діяльність дитини та допомагати їй.

        Рекомендована МОН України «Програма курсу Інформатика. 5–9 класи загальноосвітніх навчальних закладів» передбачає, що «…розподіл змісту і навчального часу є орієнтовним» і «…авторам підручників надається право коригувати послідовність вивчення тем».

        Ураховуючи це, ми, зберігши відповідність вимогам до навчальних досягнень учнів, наведеним у програмі для кожної теми, сформували такий зміст підручника:

        Основи роботи з комп’ютером – 6 год.
        Основи роботи з текстом – 5 год.
        Растровий графічний редактор – 4 год.
        Комп’ютерні мережі – 4 год.
        Вступ до програмування – 13 год.

        Розсилка новин
        Така послідовність і зміст вивчення інформатики у 5-му класі значною мірою виправляють недоліки згаданої програми (детальніше див. «Про нову шкільну програму з інформатики для 5–9 класів»).

        Матеріал підручника реалізує основні принципи розвивального навчання. Опанувавши його, учні після вивчення курсу 5-го класу отримають алгоритмічні, технологічні й телекомунікаційні навички:

        вмикати й вимикати комп’ютер, працювати з інтерфейсом користувача операційної системи, запускати програми та завершувати роботу з ними;
        виконувати нескладні малюнки у графічному редакторі, набирати тексти невеликого обсягу в текстовому редакторі;
        здійснювати пошук інформації в Інтернеті та зберігати її;
        складати лінійні алгоритми для розв’язування різноманітних задач;
        складати та виконувати команди програм у середовищі ЛогоСвіти.
        З метою забезпечення державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки до ознайомлення з інформаційно-комунікаційними технологіями підручник для 5-го класу:

        • передбачає роботу на комп’ютері, починаючи з першого уроку;
        • у першому параграфі містить правила безпечної роботи на комп’ютері;
        • містить відомості про склад комп’ютера, призначення його основних частин;
        • навчає основних правил роботи із клавіатурою та мишею;
        • учить запускати програми для виконання завдання та закінчувати роботу з ними;
        • навчає працювати с текстом, редагувати та зберігати його;
        • навчає створювати та зберігати рисунки, працювати із фрагментами зображень;
        • містить відомості про локальні та глобальні мережі, учить працювати з ними;
        • навчає шукати інформацію в Інтернеті та зберігати її.

        Кожний параграф має 3–4 сторінки ілюстрованого, лаконічного та зрозумілого для учнів тексту. Навчальний матеріал кожного параграфу дозовано для засвоєння учнем протягом 45-ти хвилин уроку. Наукова термінологія пояснюється за допомогою простих прикладів, що відповідає особливостям дітей даної вікової категорії та вимогам змісту Державного стандарту базової загальної освіти.

        Курс інформатики у 5-му класі розрахований на 35 годин з урахуванням трьох годин резерву. Навчальний підручник має 32 параграфи загальним обсягом 112 сторінок.

        Робочий зошит. Для виконання дуже насиченої інформацією програми доводиться шукати шляхи інтенсифікації проведення уроку. Окрім того, постає питання, за допомогою якого засобу швидко й об’єктивно оцінити навчальні досягнення одночасно всіх (!) учнів. Зауважимо, що, на відміну від старших класів, перевірка якості знань за допомогою комп’ютерного тестування у 5 класі є небажаною, оскільки збільшує час перебування учнів за комп’ютером.

        На думку авторів, ефективним засобом контролю є робочий зошит із друкованою основою. Подібні зошити добре зарекомендували себе у старших класах.

        Використання робочого зошита надає такі можливості:

        документоване оцінювання навчальних досягнень учнів на кожному уроці;
        наочне та беззаперечне «правове поле» роботи вчителя;
        інструктаж із техніки безпеки на кожному уроці документується в зошиті;
        рівневість вправи або практичної роботи визначається кількістю та якістю виконаних дій;
        підсумкова оцінка враховує знання теорії та практичні навички;
        кожний учень одержує оцінку за урок, що мотивує його до роботи;
        виставлення обґрунтованої оцінки не займає в учителя багато часу;
        оцінювання може проводитись у позаурочний час;
        учитель під час уроку не відволікається на оцінювання та працює більш продуктивно;
        поки учні працюють з робочими зошитами, учитель має час на допомогу відстаючим учням, прийняття виконаних робіт, роботу з обдарованими учнями, усунення збоїв у роботі обладнання (за відсутності лаборанта) тощо.
        Робочий зошит включає 26 вправ і шість практичних робіт, розрахованих на індивідуальне виконання під час уроку.

        Вправи призначені для закріплення теоретичного матеріалу поточного уроку та відпрацювання відповідних практичних навичок. Практичні роботи призначені для формування та закріплення теоретичних знань і практичних навичок, отриманих протягом вивчення розділу. Вправи та практичні роботи мають однакову структуру й методику оцінювання, що спрощує роботу з ними.

        Вправа тривалістю до 25 хв. виконується на кожному уроці та поєднує письмову роботу в зошиті (до 10 хв.) та на комп’ютері (до 15 хв.). Для практичної роботи відводиться окремий урок.

        Виконуючи вправу або практичну роботу, що включають від двох до шести завдань, учень може заробити оцінку до 12-ти балів за знання теорії та/або практичні навички роботи на комп’ютері.

        Завдання підібрані так, що за кожне з них залежно від складності й обсягу можна отримати до 2, 3 або 6-ти балів. Письмові відповіді на практичні й теоретичні завдання учень повинен вписувати у відведені для цього місця. Файли, створені в результаті практичних дій, учні записують на комп’ютері у власні папки. Оцінюється лише те, що виконано та записано учнем у робочий зошит або збережено у власній папці.

        На 4-й сторінці зошита поміщено «Правила техніки безпеки при роботі на комп’ютері», про які вчитель нагадує учням на початку кожного уроку. У заголовку кожної вправи або практичної роботи є спеціальне поле для підпису учня, що він пройшов «Інструктаж із техніки безпеки».

        Зошити зберігаються в кабінеті інформатики, видаються учням на початку роботи та збираються для перевірки й оцінювання в кінці уроку.

        Комп’ютерні тренажери. Використання комп’ютера накладає певні особливості та дає нові можливості для проведення уроку. Наприклад, рекомендується використовувати різноманітні тренажери: миші, клавіатури, редагування тексту тощо.

        Із великого розмаїття комп’ютерних тренажерів автори рекомендують використовувати популярні у школах України прості, надійні й ефективні тренажери: миші WMouse, клавіатури Key, редагування тексту WCorreсt.

        Запропоновані тренажери дозволяють адаптувати вправи й оцінювання до вікових особливостей учнів 5-го класу шляхом редагування текстів, що використовуються для тренування.

        Рекомендовані до використання тренажери та інструкції з роботи з ними можна знайти та безкоштовно завантажити з багатьох сайтів у Інтернеті або із сайту видавництва «Аспект».

        Методичні поради для вчителя. Як уже було сказано, програма, рекомендована МОН України для використання у 5‑9-х класах, насичена навчальним матеріалом і для 5-го класу передбачає вивчення інформатики протягом усього однієї години на тиждень. Традиційними для інших навчальних предметів засобами досягти засвоєння такого обсягу матеріалу учнями та ще і сформувати стійкі навички роботи за відведений час практично неможливо.

        Для інтенсифікації проведення уроку слід запроваджувати елементи педагогіки співробітництва: учитель при цьому виступає скоріше в ролі колеги та консультанта, не соромиться вчитись нового разом зі своїми учнями. Учні опановують навчальний матеріал значною мірою самонавчанням, що сприяє розвитку пізнавальної активності та самостійності.

        Основні методичні поради при вивченні курсу інформатики у 5-му класі:

        на кожному уроці проводиться як вивчення нового матеріалу, так і оцінювання навчальних досягнень при його засвоєнні;
        одержані знання та навички закріплюються, перевіряються й оцінюються у другій частині поточного уроку за допомогою робочих зошитів або інших напрацювань учителя;
        усі уроки інформатики мають єдину структуру;
        заохочення учнів до роботи з підручником на уроці та вдома;
        попереднє ознайомлення учнів удома з новим навчальним матеріалом;
        рівневість оцінювання вправ і практичних робіт визначається кількістю та якістю виконаних завдань;
        на уроці – коротке пояснення нового навчального матеріалу за текстом підручника про ключові моменти уроку;
        документоване оцінювання навчальних досягнень учнів на кожному уроці;
        виставлення оцінки як ***пної за знання теорії та практичні навички;
        робочий зошит призначений для документованого оцінювання навчальних досягнень учнів із базового курсу інформатики;
        робочий зошит включає вправи та практичні роботи, розраховані на індивідуальне виконання у другій частині уроку;
        вправи призначені для закріплення теоретичного матеріалу поточного уроку та відпрацювання відповідних практичних навичок;
        практичні роботи призначені для формування та закріплення теоретичних знань і практичних навичок, здобутих протягом вивчення розділу;
        вправи виконуються на кожному уроці та поєднують письмову роботу в зошиті й роботу на комп’ютері;
        практичні роботи, для яких відводиться окремий урок, є обов’язковими для виконання й оцінювання;
        теоретичні знання перевіряються за допомогою письмового тестування;
        під час виконання завдань у робочому зошиті дозволяється користуватись підручником чи іншими інформаційними матеріалами;
        якщо за комп’ютером сидять два або навіть три учні, оцінювання навчальних досягнень може проводитись по черзі через урок. Такі групи рекомендується комплектувати з учнів із приблизно однаковим рівнем навчальних досягнень;
        упровадження засобів унеможливлення та невигідності «списування»;
        індивідуальний захист (здача) вправ і практичних робіт.
        Загальна оцінка виставляється вчителем у спеціальному полі як сума балів, одержаних за виконання завдань. Оцінюється лише те, що виконано й записано учнем у зошит або збережено у власній папці.

        О. П. Пилипчук, Є. А. Шестопалов, для Освіта.ua
Пошук у новинах
Знайти
Навігація
Погода
Контактна інформація
(03842) 9-02-96 — Директор
(03842) 9-02-90 — Методичний кабінет
e-mail: zoshnet1_2016@urk.net
Наша адреса
Хто онлайн?
Всього на сайті: 1

Користувачів: 0


Роботів: 0


Гостей: 1

Інформаційний куточок
Навчальний заклад, в якому Ви навчаєтесь, обслуговує інспектор ювінальної превенції поліції м.Нетішина
Демчук Олег Сергійович
p.т. 3 – 47 – 95 каб. № 23
приміщення Нетішинського МВ
З усіма питаннями, що належать до компетенції кримінальної міліції у справах дітей, Ви можете звернутись за телефонами:
Чергова частина Нетішинського МВ УМВС України в Хмельницькій області працює цілодобово
Адреса: м. Нетішин, вул. Енергетиків, 4
Телефони: 102 або 3-25-02
e-mail: ditypolice@mvs.gov.ua
Місцевий час
Календар
}