Методична сторінка



Методична робота в школі передбачає такі напрями:


1) поглиблення філософсько-педагогічних знань, спрямованих на відродження й розвиток національної освіти в Україні, вивчення педагогічної теорії та методики навчання і виховання, психології, етики, естетики, поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета і методики його викладання з урахуванням вимог Закону «Про мови» в Україні;

2) вивчення діалектики і принципів розвитку української національної школи; збагачення педагогічних кадрів надбаннями української педагогіки, науки, культури; вивчення теорії та досягнень науки з питань викладання предметів, володіння сучасними науковими методами; глибоке вивчення й практична реалізація оновлених програм і підручників, розуміння їх особливостей і виконання з позиції формування національної школи;

3) освоєння методики викладання додаткових предметів; випереджувальний розгляд питань методики вивчення складних розділів навчальних програм з проведенням відкритих уроків, використанням наочних посібників, ТЗН, дидактичних матеріалів;

4) освоєння і практичне застосування теоретичних положень загальної дидактики, методики та принципів активізації навчальної діяльності учнів і формування у них наукового світогляду, виходячи з вимог етнопедаго-гіки;

5) систематичне інформування про нові методичні рекомендації, публікації щодо змісту й методики навчально-виховної роботи, глибоке вивчення відповідних державних нормативних документів;

6) упровадження досягнень етнопедагогіки, психології та окремих методик і передового педагогічного досвіду із зверненням особливої уваги на використання в діяльності педагогічних колективів зразків національної культури і традицій

Схема науково-методичної роботи в школі



Природничий інтерактивний конкурс „КОЛОСОК”

Департамент загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України інформує про започаткування Координаційною радою Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу „КОЛОСОК” спільно з редакцією науково-популярного природничого журналу „КОЛОСОК” Всеукраїнського соціального проекту „ВІЛЬНИЙ ДОСТУП ДО НАУКОВО-ПОПУЛЯРНИХ ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ”.
Природничонаукові знання сьогодні є сферою активних дій, адже сучасні технології, які на них базуються, формують новий спосіб життя людини. Високий рівень розвитку природничих наук впливає на соціум в цілому, на його культуру і гуманізацію людських відносин. Звідси випливає необхідність широкого розповсюдження природничих знань серед усього населення, а також на різних вікових етапах.
Саме категорія науково-популярних журналів для дітей та юнацтва формує інтелектуального читача, майбутнього фахівця. Актуальність вільного доступу читачів до науково-популярних природничих видань зумовлена також новими вимогами до оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін, зокрема початкової школи та природничого циклу, якими передбачено формування вміння працювати з додатковими джерелами інформації. Водночас вміння користуватися інформацією і трансформувати її, використовувати додаткові джерела інформації, шукати інформацію у альтернативних джерелах та критично оцінювати її є ознакою академічної обдарованості учнів.
Значну роль у цьому просвітницькому та виховному завданні може відіграти дитяча преса, зокрема науково-популярні природничі журнал „КОЛОСОК” та газета „КОЛОСОЧОК”. Ці часописи розповідають про нове у навколишньому світі, про відкриття науки і техніки, про рослинний та тваринний світ, про мандрівки, торкаються проблем екологічного характеру, піднімають охороноздоровчі аспекти. Вони охоплюють усі вікові категорії від учнів початкових класів („КОЛОСОЧОК”) до старшокласників, їхніх батьків та вчителів природничих предметів („КОЛОСОК”)
Методичні рекомендації щодо використання журналів Колосок
metodichni-rekomendaciyi.rar


Методична робота в нашій школі спрямована на:

  • розвиток інтелектуальних та творчих здібностей учнів;
  • особистісно-зорієнтоване навчання і виховання;
  • формування моральних основ особистості та гуманістичного ставлення до навколишнього середовища.

    Профілі навчання:


  • гуманітарний
  • природничий
  • фізико-математичний


    До послуг учнів школи:


  • комп`ютерні класи

  • лінгафонні кабінети
  • бібліотека та читальний зал

  • спортивний зал
  • кабінети фізики, хімії, біології
  • виробничі майстерні по вивченню автосправи
  • консультації психолога
  • школа олімпійського резерву
  • робота в мережі інтернет
  • МАН, гуртки та клуби за інтересами




    Збірники завдань ДПА-2012 у початковій школі (4 клас)


    Електронні версії збірників завдань та форми проведення державної підсумкової атестації учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів у 2011/2012 навчальному році
    У 2011/2012 навчальному році у початковій школі державній підсумковій атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з української мови (мова і читання) та математики. У навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин можуть підлягати атестації результати навчальної діяльності з мови навчання (мова і читання). Державна підсумкова атестація відбуватиметься за затвердженими збірниками завдань.

    Збірники завдань для проведення ДПА-2012 у початковій школі:

    Навчальний предмет
    Форма проведення
    Назва збірника
    Файли для завантаження
    1.

    Українська мова для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою

    письмово за посібником

    "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас" (авт. Пономарьова К.І.,
    Вашуленко М.С., Дубовик С.Г. - К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012)

    "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас"
    2.

    Українська мова (читання) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою

    письмово за посібником

    "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас" (авт. Вашуленко О.В. - К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012)

    "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас"
    3.

    Математика для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання

    письмово за посібником

    "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас" (авт. Онопрієнко О.В., Пархоменко Н.Є., Листопад Н.П.- К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012)

    "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 4 клас"



    У разі проведення державної підсумкової атестації з рідної мови та читання для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) із навчанням кримськотатарською, молдовською, польською, румунською, словацькою та угорською мовами завдання для її проведення розробляються Міністерством освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, відповідними управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
    Складено на підставі Листа МОНмолодьспорту № 1/9-61 від 27 січня 2012 року "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році" та наказу МОНмолодьспорту №1310 від 14 листопада 2011 року "Про форми, зміст і підготовку до проведення у 2011/2012 навчальному році державної підсумкової атестації учнів системи загальної середньої освіти".

    За матеріалами: Освіта.ua
    Дата публікації: 03.03.2012



    Методичні рекомендації 2015-2016 н.р.

    metodichni-rekomendaciyii-2015-2016.doc

    Методичний дайджест

       


    Методичні рекомендації щодо викладання предметів у 2016-2017 н.р.

    metod_rekom-2016-2017-n.-r.doc


    ЗАСІДАННЯ ТВОРЧОЇ ГРУПИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

    14 січня 2016 року було проведено практичне заняття з усного мовлення творчою групою вчителів іноземної мови. Педагоги розглянули ряд питань з теми «Європейське мовне портфоліо», а саме:
    1. Європейське мовне портфоліо – позитивний вплив на формування особистості учня та вчителя.
    2. Презентація досвіду вчителів «Що таке Європейське мовне портфоліо?»
    3. Розробка моделі Європейського мовного портфоліо.

          
  • Пошук у новинах
    Знайти
    Навігація
    }