Плануваня виховної роботи


2013-2014 н.р.

План-сітка заходів з виховної роботи

Жовтень
zhovten.doc

Листопад
listopad.doc

Грудень

Січень
sichen.doc

Лютий
lyutij.doc


План заходів щодо організації змістовного дозвілля учнів під час весняних канікул 2012-2013н.р. в Нетішинській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

vesnyani-kanikuli.doc

Про організацію змістовного дозвілля школярів

n-vesnyani.doc

2011-2012 н.р.

vuh_plan_2012.doc

Пояснювальна записка до виховного плану

          Виховна мета школи - це формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з громадською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті.

          У 2010-2011 навчальному році мета виховної роботи школи реалізовувалася через основні напрями роботи:
- моральному-етичному,
- правовому,
- військово-патріотичному,
- спортивному,
- естетичному,
- превентивному,
- трудовому,
- екологічному,
Hалежна увага приділялась індивідуальній роботі з учнями та організації учнівського самоврядування.

          Використовувалися найактивніше форми роботи :
- Психолого-педагогічні семінари
- Семінари-практикуми (відкриті виховні заходи)
- Проблемні семінари
- Наради при директорові
- Методичні п‘ятихвилинки
- Огляд методичної літератури
- Методичні наради з окремих питань виховної роботи
- Декада майстерності класного керівника
- Співбесіди
- Творчі звіти

          Ключовою справою школи було проведення протягом начального року конкурсу на кращий учнівський колектив, організація якого передбачала систематичний контроль за дисципліною та навчанням учнів, проведення різноманітних рейдів-перевірки, участь класів у загальношкільних справах. Результати перевірок, конкурсів були включені в рейтингову таблицю в кінці І семестру обговорювались на лінійках, класних зборах, що породжувало серед учнів здорову конкуренцію і давало можливість досягти основної навчальної і виховної мети. В кінці навчального року підведені загальні підсумки, випущено рейтингову таблицю, яка включала в себе оцінку дисципліни, навчання, стану кабінету, зовнішнього вигляду учнів, стану підручників, чергування, участь у шкільних та благодійних акціях, випуск стінгазет та стану класного куточка. За результатами конкурсу найкращим учнівським колективом школи став 8-Б клас ( кл. керівник Назімко Л.С.), ІІ місце посів колектив 5-А класу ( кл. керівник Шаправська Н.М.), ІІІ – учні 11-А класу (кл. керівник Шпарук Л.П.). Крім, того у конкурсі визначені місця по паралелях.
          Змістовною була робота методичних об’єднань класних керівників, які об’єднані: 5-7 класи (керівник Машук К.А.), 8-9 класи (керівник Яцюк Н.П.) та 10-11 класи (керівник Збаровська Л.М.). Щомісячно класні керівники кожного методичного об’єднання проводили засідання, де обговорювалися нагальні питання виховної роботи, розглядалися нові методи та форми роботи, обмінювалися досвідом.
          У січні був проведений тиждень класного керівника, протягом якого класні керівники продемонстрували високий та достатній рівні професійної майстерності. У рамках тижня була організована виставка портретів класних керівників у виконанні учнів, педагогічний консиліум «Обмін досвідом: формуємо підвалини духовності», виставка педагогічних знахідок «Я іду на виховну, відкрите засідання класних активів «Як я допомагаю класному керівнику?». Класні керівники протягом тижня активно обмінювалися досвідом, ідеями, відвідували виховні години. Також було проведено анкетування серед класних керівників з метою визначення основних проблем, з якими вони стикаються. Найбільш успішними вважаємо вікторину «Знайдіть слова свого класного керівника», де учні повинні були впізнати за характеристикою класу слова свого класного керівника та виставку портретів, ( класні керівники мали впізнати себе на портретах).
          Організована була протягом року робота 16 гуртків та 6 спортивних секцій. Задіяно всього 258 учнів. Гуртківці та їх керівники брали участь у шкільних, загальноміських, обласних заходах, виставках, конкурсах, акціях. Ефективністю організації вирізнялися образотворча студія, шкільний євроклуб, спортивні секції, гурток квітникарів, шкільний музей хліба. Популярністю серед учнів користувався вокальний гурток Мельник Л.Л. Вихованці вокальних гуртків (керівники Швець Н.Г., Басараб М.О., Мельник Л.Л.) взяли участь в організації та проведення шкільних концертів, відкритих заходів, святкових програм та КТС. Вихованці образотворчої студія (керівник Летвинко Н.А.) посіли призові місця у багатьох конкурсах: конкурс дитячого малюнка «Безпека та мир в Україні», «За майбутнє без СНІДу», ( всього 24 роботи); міський конкурс декоративно-прикладного мистецтва «Знай і люби свій край», у конкурсі малюнків про атомну енергетику.
          Учнями шкільного Євроклубу (керівник Деркач О.С.) налагоджена співпраці з ШЕКом м. Полонного, гуртківці взяли участь у конкурсі «Знавці Європи» та посіли І місце у місті серед учнів молодших класів та ІІ – серед старшокласників.           Протягом року проводили лекції та бесіди. Учнями, задіяними у роботі «Музею хліба» ( керівник Шевчук М.О.;) за рік проведено 24 екскурсії, оформлено музей новими матеріалами «Вітряки і млини рідного краю», проведено виставку «Найкраща паска моєї родини». Учні гуртка спортивного туризму взяли участь і зайняли призові місця у ХVІІ відкритих міських змаганнях з техніки пішохідного туризму серед учнівської молоді. Учні-квітникарі брали активну участь в озелененні школи, готують альбом «Квіти рідного краю».
          Керівники спортивних секцій (Федорчук Н.І., Поліщук В.С., Герасимчук В.П.) досягли високої результативності, про що свідчать перемоги у спортивних змаганнях. Учні у міському фізкультурному-оздоровчому патріотичному фестивалі «Нащадки козацької слави» посіли І місце, у міській Спартакіаді школярів - ІІ місце, у VI літніх юнацьких спортивних іграх міста з легкої атлетики серед юнаків та дівчат - посіли ІІ місце, у VI літніх юнацьких спортивних іграх міста - ІІ місце.
На кінець навчального року був проведений відкритий звіт керівників гуртків та секцій, що включав виставку робіт вихованців гуртків «Різьба по дереву» та «Вишивка» (керівники Заремський М.Б. та Оксюта О.В.).
          Протягом навчального року класними керівниками 2-11 класів були організовані та проведені відкриті виховні заходи - колективні творчі справи, які характеризувалися організованістю, чіткістістю, цікавою структурою сценарію, артистизмом учнівського виконання. КТС засвідчили майстерність класних керівників у організації та проведенні колективних справ. Цікаво та змістовно були проведені КТС 8-Б класу - свято «Андріївські вечорниці» (кл. керівник Яцюк Н.П.), 6-В класу – програма «Здоровим бути модно!» ( кл. керівник Коритовська Ю.А.), КТС 7-Б класу – «О,спорт! Ти світ!» (кл. керівник Афанасьєва С.В.), 2-В клас – свято Осені (кл.керівник Автушенко Л.Є.), 3-В класу - «Шевченкове слово» ( кл. керівник – Заремська Н.Ф. ), 2-Б класу – «Великодні дзвони», 2-А класу – Свято матері ( кл. керівник Кібиш Л.М.). Учні 11-А класу (кл. керівник Шпарук Л.П.) підготували та провели дві колективні творчі справи.
          Протягом навчального року класними керівниками була організована робота класного учнівського самоврядування, здійснювався педагогічний контроль за дотриманням учнями правил внутрішнього шкільного розпорядку, велася документація, пов’язана з виконанням повноважень класного керівника, один раз на тиждень проводилися виховні години. Двічі на рік проведені виховні заходи за межами школи. Класні керівники керували чергуванням класу, організовували випуск стінгазети, відвідували сім’ї, де проживають діти, які потребують особливої уваги; здійснювали контроль за зовнішнім виглядом вихованців, планували роботу вчасно згідно з вимогами. Плани роботи своєчасно здавалися заступникові директора з виховної роботи та виконувалися. Класні керівники на кінець семестрів здавали письмові творчі звіти з елементами самоаналізу, щомісяця – інформацію про індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.
          Протягом навчального року у школі здійснювала військово-патріотична робота, організована вчителем предмета «Захист Вітчизни» Васильчишиним С.Ф. Учні взяли участь у стрільбах з малокаліберної гвинтівки, в обласній Спартакіаді допризовної молоді у м. Хмельницькому, (учень 10-Б класу Бордюг І. посів ІІ місце), у військово-патріотичній військовій грі «Юні козаки Поділля» (посіли І місце), у міських змаганнях Всеукраїнської військово-патріотичної гри «Зірниця» (посіли ІІ місце). Налагоджена співпраця з радою ветеранів м. Нетішина: проведені зустрічі з учасниками підпільно-партизанського руху років Великої Вітчизняної війни, з ветеранами Великої Вітчизняної війни, проведені зустрічі та тематичні лінійки за участю учасників бойових дій в Афганістані, організовано екскурсію учнів 11-х класів в ліцей військово-спортивного спрямування м.Острога. Учні-солісти гуртка вчителя музики Мельник Л.Л. (Гей О. та Сєднєва Д.) взяли участь у міському конкурсі української патріотичної пісні «Україно, любий край». Вчителем Васильчишиним С.Ф. налагоджена співпраця з Міжнародним союзом юнаків «Запорізька Січ» по напрямку дитячо-юнацької гри «Сокіл» (Джура). Створено рій «Козацький гарт», який продовжить роботу в 2011-2012 н. р.
          Був проведений місячник військово-патріотичного виховання до Дня Збройних Сил України (05.11.2010-06.12.2010), місячник військово-патріотичного виховання до Дня захисника Вітчизни (03.02.2011-23.02 2011), тиждень пам’яті до Дня Перемоги ,організовано вітання ветеранів Великої Вітчизняної війни. Педагогом-організатором Савсуненко Т.В. проведено міський захід - вечір пам’яті до 22-ї річниці виведення військ з Афганістану та шкільний конкурсний вечір «Генерал-2010», лінійки до Дня Захисника Вітчизни. Учні 6-А класу підготували відкриту виховну годину до Дня Перемоги «Будемо пам‘ятати».
          У виховному процесі важливо залучити учнів до діяльності колективу та суспільства, а досягнення даної мети стане успішним тільки через організацію учнівське самоврядування, яке у нас має двоступеневу структуру – загальношкільний та класний рівні. Керує цією ланкою роботи педагог-організатор школи Савсуненко Т.В. У парламенті – найактивніші учні 5-11класів. Вони мають море ідей, вміють організувати, повести за собою, тобто, у парламенті працюють лідери.
          Робота самоврядування спрямована у восьми напрямах :

  • центр науки та освіти,
  • інформаційний центр,
  • прес-центр,
  • центр «Піклування»,
  • центр культури та дозвілля,
  • центр здоров‘я та спорту,
  • центр прав та обов‘язків,
  • фінансово-господарський центр

          Найкраще, з ініціативою та ентузіазмом, працюють центри, де задачі учням цікаві, конкретні, де є можливість більше проявити самостійність і рішеннях та діях: центр прав та обов‘язків (організація рейдів, контроль за поведінкою на вечорах відпочинку), центр «Піклування» ( благодійні акції), центр культури та дозвілля (проведення вечорів та святкових програм), прес-центр ( випуск шкільної газети). Засідання парламенту проводилося один-два рази на місяць, іноді за участю членів адміністрації школи, «оперативки» - щовівторка.           Також щомісяця проводився старостат, який можна назвати своєрідною «школою лідера». Члени парламенту проводять рейди або беруть в них участь, ними організовані та проведені благодійні акції, шкільні свята (найвдаліші – 8 березня та Новорічні ранки), День самоврядування. Популярністю в школі серед старшокласників користується шкільна газета «Віддзеркалення», над якою в цьому році працювали виключно учні, тому вона стала привабливіша та цікавіша для читачів-старшокласників. На початку навчального року на високому рівні були проведені вибори Президента школи, яким передувала змістовна передвиборча кампанія, де кожен з кандидатів знайомив учнів школи зі своєю програмою. Після таємного голосування учнів 8-11 класів було обрано головою парламенту ученицю 10-Б класу Поліщук Юлію, яка виправдала сподівання «виборців».
Члени учнівського парламенту взяли участь у міському захисті моделей учнівського самоврядування, де на високому рівні представили структуру і основні напрями роботи.

          В кінці навчального року успішно пройшла учнівська звітно-виборча конференція, на якій голови центрів про звітували про виконану роботу, було змінено склад парламенту. Учні на конференції вільно висловлювали свої думки з приводу роботи учнівського парламенту та школи в цілому, дали задовільну оцінку роботі учнівського активу, окреслили плани на наступний рік.
Згідно до річного плану здійснювалося правове виховання.
Були проведені:

  • тижні та місячник права;
  • тижні профілактики правопорушень та
    пропаганди здорового способу життя;
  • тематичні загальношкільні лінійки та класні години, лекції, бесіди на правову тематику;
  • зустрічі з працівниками правоохоронних органівl
  • уроки правознавстваl
  • олімпіади з правознавстваl
  • індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнямиl
  • батьківські лекторіїl
  • відвідування проблемних сімей вдома.

          Практичним психологом школи Панкіною К.В. регулярно проводяться корекційно-розвивальні заняття з учнями групи ризику та учнями, що потрапили у складні життєві умови. Та все ж за звітній період траплялись випадки протиправної поведінки учнів, зокрема тютюнопаління, агресивна поведінка, пропуски занять без поважних причин. Психологом школи Панкіною К.В. та соціальним педагогом Базан Л.П. проводились анкетування, діагностика, заняття студії морального виховання. Класними керівниками проводилась бесіди та виховні години на правову тематику, велася індивідуальна робота з правопорушниками, про що здавалися письмові звіти щомісяця. Адміністрацією школи та класними керівниками здійснювався контроль за відвідуванням учнями уроків, рейди «Ні запізненням!». Відкриту виховну годину провели учні 9-Г класу про відповідальність підлітків перед законом (кл. керівник Кравець Н.А.).
          Щомісяця проводилось засідання ради профілактики за участю представників міліції та служби, всього розглянуто 58 правопорушень, включаючи і пропуски без поважних причин. Правопорушення молодших школярів розглядалися на засіданнях учнівського парламенту.
Систематично проводилися рейди «Зовнішній вигляд», «Підручник», «Стан кабінету», «Мій щоденник», «Наш класний щоденник поведінки», «Класний куточок».
          Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святам. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною. Свої спостереження заносять до щоденника психолого-педагогічних спостережень.
          Протягом року у школі працював батьківський лекторій, класними керівниками були підготовлені та проведені лекції для батьків. Були проведені родинні свята вчителями початкових класів, Свято матері підготували для батьків учні 8-А класу (кл. керівник Комарецька Г.Є.), 6-Г класу (кл. керівник Гізун Т.В.), 10-Б класу (кл. керівник Шевчук О.А.). Класні керівники 2 рази на семестр проводили батьківські збори, частіше - засідання батьківського комітету. У деяких класах практикувалися батьківські збори спільно з учнями. На паралелях були проведені загальні батьківські збори, а у випускних класах двічі за навчальний рік. Батьки допомагали готувати колективні творчі справи. Крім того, проводилися Дні відкритих дверей для батьків кожної останньої п‘ятниці місяця.
          Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року був підготовлений соціальним педагогом Базан Л.П. соціальний паспорт,що включав списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:
          • сиріт і позбавлених батьківського піклування – 7;
          • інвалідів – 15;
          • чорнобильців – 39;
          • малозабезпечених - 7;
          • з неповних сімей – 194;
          • багатодітних сімей – 56/96(дітей);
дітей, які проживають у неблагополучних сімях – 8 (4 сімї);
дітей, які проживають в надзвичайно складних умовах – 12 (8 сімей).



          Працюючи над концепцією виховної роботи, педагогічний колектив організував і проводив з учнями роботу, яка включає в себе національну самосвідомість, духовність, формування морально-духовних засад, екологічну, правову, трудову і фізичну культуру, розвиток індивідуальних здібностей і таланту.

Виховна робота у 2011-2012 н.р. спрямована на вирішення проблеми:

  • формування національної свідомості та формування концепції «Я – патріот, громадянин, гуманіст».
    Реалізація мети та завдань виховання буде здійснюватися через організацію традиційних справ, які сформувалися у школі:
  • проведення протягом начального року конкурсу на кращий учнівський колектив, організація якого передбачає систематичний контроль за дисципліною та навчанням учнів, проведення різноманітних рейдів-перевірки, участь класів у загальношкільних справах;
  • колективні творчі справи учнівських колективів, які були організовані класним учнівським самоврядуванням та характеризувалися організованістю, чіткістю, цікавою структурою;
  • організація та проведення благодійних акцій;
  • щомісячний випуск шкільної газети для старшокласників «Віддзеркалення»;
  • Посвята в п’ятикласники
  • Традиційні вечори для старшокласників «Міс школи», «Містер школи», «Осінній бал», «Незабудка»
  • Участь у проекті «Майбутнє лісу в твоїх руках».

          Виховна робота школи буде спрямована на примноження, збагачення та удосконалення традицій школи.

Пошук у новинах
Знайти
Навігація
Опитування
Як Ви відноситесь до ЗНО?
Супер
Позитивно
Негативно
Повний жах

Цікаві лінки


















Федеральный центр информационно-образовательных ресурсов

Сайт учителя інформатики Бройченка А.Г.



Osvita.UA — все про освіту в Україні





Погода
Контактна інформація
(03848) 3-10-79 — Директор
(03848) 3-10-36 — Методичний кабінет
e-mail: zoshnet1_2016@urk.net
Наша адреса
Хто онлайн?
Всього на сайті: 7

Користувачів: 0


Роботів: 1
Inktomi Spider

Гостей: 6

Інформаційний куточок
Навчальний заклад, в якому Ви навчаєтесь, обслуговує старший оперуповноважений сектору кримінальної міліції у справах дітей Нетішинського МВ УМВС капітан міліції
Чаленко Наталія Олександрівна
p.т. 3 – 47 – 95 каб. № 23
приміщення Нетішинського МВ
З усіма питаннями, що належать до компетенції кримінальної міліції у справах дітей, Ви можете звернутись за телефонами:
Чергова частина Нетішинського МВ УМВС України в Хмельницькій області працює цілодобово
Адреса: м. Нетішин, вул. Енергетиків, 4
Телефони: 102 або 3-25-02
e-mail: ditypolice@mvs.gov.ua
Місцевий час
Календар
}