ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ


ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ


Нормативно-правова база організації дистанційного навчання:

• Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»:
• Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затверджене наказом МОН України від 08.09.2020р. №1115
• інформаційний лист МОН України від 02.11.2020р. №1/9 – 609 «Щодо організації дистанційного навчання»


Особливості освітнього процесу

Під час дії карантинних обмежень (застосування протиепідемічниз заходів) освітній процес у закладі освіти за рішенням педради може організовуватися у спосіб, за якого окремі теми з навчального предмету частиною учнів класу вивчаються очно, іншою частиною дітей – дистанційно (в асинхроному режимі).
При цьому, для учнів визначається черговість очного та дистанційного навчання з метою забезпечення рівних умов для здобуття освітою.


Заклад освіти при організації дистанційного навчання з використанням дистанційних технологій використовує платформу:

Google g-suite for education - це сучасна освітня платформа для закладів освіти, яка допомагаємо українським школа впроваджувати кращі світові інновації у сфері освіти і пропонує закладу зручні та сучасні інструменти для комунікації, рефлексії, аналітики та роботи з навчальними матеріалами. Повний контроль за освітнім процесом. Дана платформа – це набір сервісів від Google, за допомогою яких будь-який заклад освіти може зручно організовувати процес дистанційного навчання. Викладачі можуть проводити трансляції та відеозустрічі з учнями, зберігати необмежену кількість будь яких файлів і документів, публікувати та перевіряти домашні завдання, створювати тести, презентації, чи навіть писати і малювати на віртуальній дошці.
Це платформа, у якій якій можна створити віртуальний клас, через електронну пошту додати до нього своїх учнів, ставити завдання в спільному структурованому просторі всім школярам або вибірково, оперативно обмінюватися інформацією, створювати свої завдання або додавати їх з інших платформ.
Також, при використанні системи є можливость дізнаватись все про успіхи учнів у режимі реального часу: спостерігати за глобальною картиною результатів учня, мати поглиблену аналітику освітнього процесу, динаміку успішності та відвідуваності учнів.
Google G-suite for education дає можливість й відкривати індивідуальну освітню траєкторію кожного учня, адже має інструменти збору та аналізу рефлексії учнів пронизують усю систему і дають можливість постійно виявляти рівень складності/корисності матеріалу, що викладається.
Адміністрування системи дозволяє створювати і керувати навчальними уроками, випускати класи, працювати за розкладом школи, створювати курси, класи, додавати користувачів системи.
Крім того, система дозволить мати повний контроль за освітнім процесом:
- для адміністрації – створює простір освітнього закладу, моніторить діяльність як школи, так і окремо взятого класу, учня та вчителя:
- для вчителя – повноцінно веде освітній процес, створює інтерактивні курси та має безпрецедентний інструмент зворотного зв'язку та розкриття особистісних показників учнів;
- для учня – має єдиний Освітній Профіль, який збереже всі досягнення та пройдений матеріал навіть після закінчення школи;
- батьки – матимуть зручний доступ до розширеної аналітики успішності учня, взаємодії з учителями та адміністрацією.

Основні інструменти

Zoom (zoom.us) – сервіс для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей. Для цього потрібно створити обліковий запис. Безкоштовна версія програми дозволяє проводити відеоконференцію тривалістю 40 хвилин, однак на період пандемії сервіс зняв це обмеження. Zoom підходить для індивідуальних та групових занять. Користувачі можуть застосовувати додаток як на комп’ютері, так і на планшеті чи смартфоні.
ClassDojo (classdojo.com) – простий інструмент для оцінювання роботи класу в режимі реального часу. Тут створена комфортна система заохочення з різними ролями та рівнями доступу. У ClassDojo вчитель реєструється сам і реєструє учнів свого класу. Персональний код доступу до власного профілю надсилається учням; батьки також отримують доступ до профілю дитини.
Classtime (classtime.com) – платформа для створення інтерактивних навчальних додатків, яка дозволяє вести аналітику навчального процесу і реалізовувати стратегії індивідуального підходу. Є бібліотека ресурсів, а також можливість формулювати запитання. Принцип роботи такий: учитель розробляє інтерактивний навчальний матеріал з певної теми, учні отримують доступ до навчального матеріалу і розпочинають роботу, вчитель у режимі реального часу відслідковує прогрес кожного учня.
LearningApps.org (LearningApps.org) – онлайн-сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Їх можна використовувати в роботі з інтерактивною дошкою або як індивідуальні вправи для учнів. Дає змогу розробляти вправи різних типів на різні теми. Конструктор LearningApps.org призначений для розробки, зберігання та використання інтерактивних завдань з різних предметів.
Онлайн-дошки
Під час звичайного уроку в класі вчителі часто користуються такими базовим інструментом навчання, як класна дошка. Її онлайновий аналог дозволяє забезпечити практично такий же функціонал, навіть більший. Так, на дошці можна розмістити попередньо підготовлені матеріали, робити записи шляхом друкування тексту або створення малюнків. Крім того, є можливість використовувати додаткові інструменти побудови різних фігур, готові шаблони організаційних діаграм. З дошкою легко організувати спільну роботу, учні мають змогу робити записи на дошці одночасно або по черзі. Перевагою онлайн-дошки є те, щ всі записи можна зберегти і надати для відсутніх на занятті. Прикладами цифрових сервісів онлайн-дошок є Jamboard.google.com miro.com/app




У Нетішинській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 на період карантину
організовано дистанційне навчання з використанням
доступних (можливих технічно) технологій
дистанційного навчання за допомогою сервісів:

Сайт Нетішинської ЗОШ І-ІІІ ст.№1, блоги учителів, YouTube, Google - Classroom, LearningApps.org


Методичні рекомендації щодо організації
проведення навчальних занять за допомогою
дистанційних технологій для учнів початкової школи
закладів загальної середньої освіти Хмельницької області
в умовах карантину



Методичні рекомендації щодо організації
проведення навчальних занять за допомогою
дистанційних технологій для учнів 5-11 класів
закладів загальної середньої освіти Хмельницької області
в умовах карантину



ВСЕУКРАЇНСЬКА ШКОЛА ОНЛАЙН ДЛЯ 5-11 КЛАСІВ



Онлайн освіта.
Особливості регіонального дистанційного навчання



Алгоритм дій класних керівників та вчителів по організації
дистанційної роботи з учнями на період карантину



ВІДЕОУРОКИ МОН








Ш К О Л А       О Н Л А Й Н

Уроки на телебаченні: розклад занять для 5-11 класів



Пошук у новинах
Знайти
Навігація
Погода
Контактна інформація
(03848) 9-02-96 — Директор
(03848) 9-02-90 — Методичний кабінет
e-mail: zoshnet1_2016@urk.net
Наша адреса
Хто онлайн?
Всього на сайті: 5

Користувачів: 0


Роботів: 0


Гостей: 5

Інформаційний куточок
Навчальний заклад, в якому Ви навчаєтесь, обслуговує інспектор ювінальної превенції поліції м.Нетішина
Демчук Олег Сергійович
p.т. 3 – 47 – 95 каб. № 23
приміщення Нетішинського МВ
З усіма питаннями, що належать до компетенції кримінальної міліції у справах дітей, Ви можете звернутись за телефонами:
Чергова частина Нетішинського МВ УМВС України в Хмельницькій області працює цілодобово
Адреса: м. Нетішин, вул. Енергетиків, 4
Телефони: 102 або 3-25-02
e-mail: ditypolice@mvs.gov.ua
Місцевий час
Календар
}