Методичне об’єднання вчителів суспільного циклу



Проблемна тема, над якою працює навчальний заклад:

«Формування ключових компетентностей учнів та наскрізних умінь як інструмент підвищення рівня якості навчання, розвитку та успішної самореалізації учнів»


Проблемна тема, над якою працює МО вчителів суспільних дисциплін

«Комунікативно-діалогова модель вивчення історії – шлях формування ключових компетентностей інноваційної особистості»

Основні напрямки роботи ШМО вчителів суспільного циклу:
  • вивчення та аналіз основних нормативних документів у галузі освіти, навчальних програм, підручників, посібників, методичних рекомендацій, педагогічної періодичної преси;
  • створення організаційних умов та надання практичної допомоги вчителям історії та правознавства для безперервного фахового вдосконалення, підвищення професійної компетентності та створення позитивного педагогічного іміджу;
  • трансформування наукових ідей у практику діяльності учителів історії та правознавства;
  • організація ефективної системи методичної роботи шляхом удосконалення діяльності мікроструктур методичного об’єднання, спрямованих на розвиток творчої індивідуальності вчителів історії та правознавства;
  • залучення педагогів до експериментальної та науково-дослідної роботи у галузі впровадження нових освітніх методик і технологій навчання та виховання;
  • проведення експертного оцінювання якості та результативності навчально-виховної роботи учителів історії та правознавства відповідно до державних освітніх та освітньо-кваліфікаційних стандартів, планів, програм;
  • вивчення рівня навчальних досягнень і компетентності учнів з історії та правознавства у загальноосвітніх закладах відповідно до державних вимог та виявлення труднощів в опануванні навчальним матеріалом;
  • організація методичного забезпечення підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання;
  • організація заходів по роботі з талановитою учнівською молоддю;
  • проведення інформаційно-просвітницької роботи шляхом створення інформаційної мережі, каталогів, картотек, банків педагогічної інформації, випуск методичного вісника тощо.



Проблемні питання:

  • Козак Н.О. – Формування учнівських компетентностей шляхом впровадження технології "перевернуте навчання";
  • Локайчук О.Ю. – Використання ІКТ у формуванні історичного мислення учнів;
  • Комарецька Г.Є. – Використання технології критичного мислення в контексті формування інноваційної особистості.


Відомості про вчителів кафедри:

    У шкільному методичному об єднанні 3 вчителі, з них:
  • 2 вчителів мають вищу категорію, спеціаліст ІІ категорії - 1 вчитель, педагогічне звання;

  • старший учитель – 1


Склад кафедри



Локайчук Олена Юріївна
Вчитель історії, спеціаліст ІІ категорії
Комарецька Галина Євгеніївна

Вчитель історії, спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель».

Козак Наталія Олександрівна
Вчитель історії, спеціаліст вищої категорії




Архіви розробок для завантажень




    Файл для завантаженняОпис розробки
    scenarij_vechir_pamjati.doc
    Сценарій вечора, присвяченого учасникам бойових дій на території інших держав
    afganistan.rar
    Презентація "Афганістан"
    pravoporushennya.doc
    Конспект уроку з правознавства на тему "Правопорушення"
    pravoporushennya.zip
    Презентація до уроку "Правопорушення"
    zakonodavstvo-yake-tebe-zaxishhaye.zip
    Тренінг "Законодавство, яке тебе захищає"
    s4asluvuj_vupadok.rar
    Позакласний захід "Щасливий випадок"


    Алгоритм моніторингу рівня навченості історії






    Первинна діагностика
    (вивчення потенційних можливостей учнівського колективу)

    • Вивчення рівня сформованості загальнонавчальних та предметно — історичних компетенцій;
    • Вивчення навчально – методичної та матеріальної бази для забезпечення оптимальних умов індивідуального розвитку школярів;
    • Вивчення можливостей використання позашкільних елементів освітнього простору з метою сприяння роширення освітнього простору учня у вивчені
      історії.
    Аналіз результатів діагностики за напрямками

  • Визначення рівня сформованості ключових компетеностей учнів з урахуванням вікових особливостей та вимог держстандарту до історичної освіти;
  • Визначення основних критеріїв (показників), за якими буде відстежуватися рівень сформованості ключових компетентностей.
  • Визначення провідних напрямків діяльності вчителя, щодо усунення типових помилок в освітній діяльності учня (пріоритетність у формуванні компетентностей)
  • Визначення необхідних елементів позашкільного освітнього простору, можливості яких можна використати для реалізації вимог державного стандарту.
  • Розробка заходів корекційної програми щодо усунення типових помилок

  • Розробка корекційної програми за класами, за індивіуальним принципом.
  • Визначення "групи ризику” учнів з метою створення спеціального дидактичного комплексу для сприяння підвищенню навчальних досягнень учнів.
  • Визначення форм, методів, технологій роботи з учнями.
  • Розробка ситеми відстеження динаміки рівня сформованості ключових компетенцій.
  • Взаємодія з позашкільними елементами освітнього простору ( створення програми роботи з батьками, громадськими організаціями, державними установами, закладами культури та позашкільної освіти).

  • Реалізація визначених заходів

  • Поурочний, потематичний моніторинг рівня сформованості ключових компетенцій, передбачених чинною програмою;
  • Моніторинг якості реалізації визначених заходів з метою поглиблення корекційної роботи.
  • Аналіз результатів заходів

  • Визначення інструментарію аналізу якості реалізації заходів;
  • Визначення позитивних та негативних результатів реалізації заходів

  • Вторинна діагностика

  • Аналіз результатів, прогноз, корекція
Пошук у новинах
Знайти
Навігація
Погода
Контактна інформація
(03848) 9-02-96 — Директор
(03848) 9-02-90 — Методичний кабінет
e-mail: zoshnet1_2016@urk.net
Наша адреса
Хто онлайн?
Всього на сайті: 18

Користувачів: 0


Роботів: 1
Yandex

Гостей: 17

Інформаційний куточок
Навчальний заклад, в якому Ви навчаєтесь, обслуговує інспектор ювінальної превенції поліції м.Нетішина
Демчук Олег Сергійович
p.т. 3 – 47 – 95 каб. № 23
приміщення Нетішинського МВ
З усіма питаннями, що належать до компетенції кримінальної міліції у справах дітей, Ви можете звернутись за телефонами:
Чергова частина Нетішинського МВ УМВС України в Хмельницькій області працює цілодобово
Адреса: м. Нетішин, вул. Енергетиків, 4
Телефони: 102 або 3-25-02
e-mail: ditypolice@mvs.gov.ua
Місцевий час
Календар
}